کد خبر: 133350
A

گیم استور چیست؟ معرفی سایت و فروشگاه گیم استور

قبل از انتخاب یک بازی، لازم است همه فروشگاه‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید بازی مورد علاقه خود را به بهترین قیمت خریداری خواهید کرد. شما می‌توانید این کار را در فروشگاه اینترنتی گیم استور انجام دهید.

گیم استور چیست؟ معرفی سایت و فروشگاه گیم استور

دیده بان ایران- وقتی صحبت از خرید آنلاین بازی‌های رایانه‌ای می‌شود، انتخاب‌های بسیار کمی دارید. با توجه به گستردگی بازی‌های قابل خرید، شما نیاز به یک مرجع کامل و جامع از بازی‌ها دارید تا از جدیدترین نسخه‌های بازی‌های آنلاین مطلع شده و اقدام به خرید آن‌ها کنید. قبل از انتخاب یک بازی، لازم است همه فروشگاه‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید بازی مورد علاقه خود را به بهترین قیمت خریداری خواهید کرد. شما می‌توانید این کار را در فروشگاه اینترنتی گیم استور انجام دهید. گیم استور یک فروشگاه‌ بسیار تخصصی است که محصولات سرگرمی و بازی‌ها را به مخاطبان گسترده دنیای گیم می‌فروشد. در گیم استور می‌توانید به انواع بازی‌های ویدیویی و بازی‌های اتاق نشیمن و بازی‌های نقش‌آفرینی دسترسی داشته باشید. در ادامه به بررسی امکانات این فروشگاه معتبر خواهیم پرداخت.

1

 

ویژگی‌های متمایزکننده گیم استور

با طیف وسیعی از سیستم‌های بازی که از نظر قدرت، بازی‌های موجود و لوازم جانبی متفاوت هستند، گیم استور یک فروشگاه جامع و کامل است که می‌توانید در آن به راحتی بازی متناسب با نیاز خود را پیدا کنید. امروزه میلیون‌ها مشتری برای خرید جدیدترین قطعات رایانه شخصی، لوازم الکترونیکی مصرفی، خانه هوشمند و محصولات بازی به گیم استور مراجعه می‌کنند. گیم استور به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین مقاصد خرید آنلاین رتبه‌بندی می‌شود و این شرکت رتبه نخست خدمات مشتری پیشرو در صنعت را کسب می‌کند.

خرید اکانت کلش رویال

در حالی که مهارت و تفکر استراتژیک بخش مهمی از بازی پرطرفدار کلش رویال است، داشتن کارت‌های سطح بالا نیز به همان اندازه اهمیت دارد. متأسفانه تصاحب برخی از این کارت‌ها، ممکن است کمی زمان ببرد. برای اینکه از دردسر نجات پیدا کنید، بهتر است اقدام به خرید اکانت کلش رویال کنید. خرید اکانت کلش رویال ساده است. فقط کافی است وارد وب‌سایت گیم استور شوید و ثبت‌نام کنید. در ادامه روی مورد دلخواه خود کلیک کرده و خرید خود را تکمیل نمایید. بسته به تنظیمات فروشنده، جزئیات حساب به صورت خودکار یا دستی برای شما ارسال خواهد شد. هنگامی که جزئیات حساب را دریافت کردید، هزینه را پرداخت کنید تا تراکنش به طور رسمی پایان یابد. اکنون یک حساب کاربری کلش رویال جدید دارید.

خرید اکانت فورتنایت

هنگام خرید اکانت فورتنایت، دو نکته مهم وجود دارد که بازیکنان به دنبال آن هستند؛ قیمت مناسب و فرآیند خرید مطمئن. فروشگاه اینترنتی گیم استور از خرید کاربران خود محافظت کرده و از شما در برابر کلاهبرداری‌های بازیابی حساب محافظت می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت حساب‌های فورتنایت را برای PC، XBOX و Fortnite PS4 og در گیم استور خریداری کنید. به همین دلیل است که گیم استور بهترین مکان برای خرید اکانت فورتنایت با اطمینان خاطر است.

اگر شما هم به دنبال خرید حساب فورتنایت هستید، کافی است اقدامات زیر را در گیم استور انجام دهید. از بین حساب‌های کاربری فهرست شده موجود در وبسایت گیم استور، یکی را انتخاب کنید که بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد. روی دکمه خرید کلیک کنید و با روش پرداخت دلخواه خود پرداخت را انجام دهید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بسته به زمان تحویل، جزئیات حساب فورتنایت خریداری شده خود را در بازه زمانی مشخصی دریافت کنید؛ اما مزیت خرید اکانت از گیم استور این است که جزئیات حساب به صورت آنی در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. با این جزئیات وارد حساب کاربری جدید خود شوید، تغییرات لازم را اعمال کنید و از حساب جدید فورتنایت خود لذت ببرید. اگر با هر مشکلی مواجه شدید، تیم پشتیبانی گیم استور آماده کمک به تنظیم حساب است و به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید حساب فورتنایت خریداری شده به طور کامل منتقل شده باشد. وقتی خرید خود را تمام کردید، بازخورد خود از فروشنده را ثبت کنید. این مورد اختیاری است؛ اما هر بازخوردی از چانب شما، به تیم پشتیبانی گیم استور در ارائه خدمات بهتر در بستری امن و مطمئن کمک می‌کند.     

در این فروشگاه تعداد زیادی حساب فورتنایت برای فروش از فروشندگان مورد اعتماد وجود دارد. شما می‌توانید از حساب‌های ارزان فورتنایت تا حساب‌های گران‌قیمت را انتخاب کنید. حساب‌های فورتنایت قانونی را با خیال راحت و سریع از گیم استور بخرید.

2

فروش اکانت فورتنایت

فرایند فروش حساب فورتنایت با گیم استور بسیار آسان و ساده است. به دلیل افزایش خطر خرید و فروش حساب فورتنایت، هنگام فروش اکانت فورتنایت در وبسایت گیم استور، از شما خواسته می‌شود شناسه خود را تأیید کنید. شناسه‌های تایید شده از خریدارانی که می‌خواهند حساب فورتنایت را با خیال راحت بخرند، محافظت می‌کند. پس از این، شما آماده فروش اکانت فورتنایت به سایر بازیکنان هستید. گیم استور از همه فروشندگان در برابر هرگونه تلاش برای کلاهبرداری یا بازپرداخت هزینه محافظت می‌کند. به این دلایل این فروشگاه بهترین مکان برای خرید و فروش حساب‌های فورتنایت شناخته می‌شود.

خرید یوسی پابجی

خرید یوسی پابجی موبایل [ 100% تضمینی + تحویل آنی ] گیم استور

هیچ زمانی برای هدر دادن در بازی‌های رویال نبرد وجود ندارد! بنابراین گزینه ارسال آنی گیم استور یک امتیاز مهم برای پیشرفت سریع در بازی محبوب یوسی پابجی محسوب می‌شود. به سادگی مقدار پول نقد موردنظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از پرداخت امن این فروشگاه، در عرض چند ثانیه، کد شما از طریق ایمیل به همراه دستورالعمل‌های دریافت و بازخرید ارسال می‌شود. انتظار شما از خرید یوسی پابجی این است که خرید کارت‌های اعتباری آنلاین باید آسان، سریع و راحت باشد و این چیزی است که گیم استور برای شما فراهم کرده است.

چرا فروشگاه گیم استور؟

فروشگاه گیم استور، اولین و بزرگ‌ترین فروشگاه گیم شناخته می‌شود که با هدف ایجاد یک محیط خرید سرگرم‌کننده راه‌اندازی شده است. این فروشگاه تضمین قیمت را به مشتریان خود ارائه می‌کند. پشتیبانی سریع، ارزان‌ترین قیمت، تضمین کیفیت‌، پرداخت مطمئن و تحویل اکسپرس از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است که آن را تبدیل به بزرگ‌ترین فروشگاه گیم ایران کرده است.

زندگی پرمشغله ما حول محور امکانات بی‌پایان تعامل دیجیتال می‌چرخد؛ به عنوان مثال تلفن هوشمند خود را در نظر بگیرید، شما می‌توانید از آن برای خرید، برقراری ارتباط، بازی و پخش موسیقی یا ویدیوی درخواستی استفاده کنید. ماموریت تیم گیم استور ساده و سرگرم‌کننده کردن زندگی دیجیتالی شماست. محصولات موجود در گیم استور برای مجموعه متنوعی از مناطق و ارزها در دسترس هستند که همگی به صورت کدهای دیجیتال از طریق ایمیل ارسال می‌شوند. تمام این امتیازات شما را در تجربه یک خرید آنلاین راحت‌تر و امن‌تر یاری می‌کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر