کد خبر: 133401
A

چگونه ادمین حرفه ای اینستاگرام شویم؟

ادمینی اینستاگرام یک از جذاب ترین و پر مخاطب ترین شغل های این روز ها شده و بازار کار بسیار جذابی دارد. اما موفق شدن در این بازار کار به کسب مهارت های مختلفی نیاز دارد.

چگونه ادمین حرفه ای اینستاگرام شویم؟

دیده بان ایران- ادمینی اینستاگرام یک از جذاب ترین و پر مخاطب ترین شغل های این روز ها شده و بازار کار بسیار جذابی دارد. اما موفق شدن در این بازار کار به کسب مهارت های مختلفی نیاز دارد. البته همانطور که تقاضای کارفرما ها برای پیدا کردن ادمین بسیار زیاد است، تقاضای ادمین ها برای کاریابی هم رشد داشته و شاهد یک رقابت سخت بین ادمین ها هستیم.

در این بین 2 چیز حرف اول را برای موفقیت و استخدام یک ادمین می زند. یکی اینکه ادمین چه نمونه کارهایی دارد. هر چقدر شما نمونه کارهای بهتر و حرفه ای تری داشته باشید، شانس بیشتری برای جلب نظر کارفرما ها خواهید داشت. برای داشتن نمونه کارهای خوب، باید مهارت تولید محتوا با گوشی را به خوبی بدانید که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

مسئله دوم، میزان تسلط شما بر اینستاگرام است. اینکه چقدر با این پلتفرم آشنا هستید و راه و چاه رشد در آن را می شناسید. در اینجا تجربه شما برای کار با پیج های دیگر هم می تواند به جلب اعتماد کارفرما ها کمک کند. در هر صورت، عاملی که تعیین کننده است، میزان مهارت های شما است و اینکه چقدر حرفه ای هستید و می توانید برای رشد و موفقیت یک پیج اثر گذار باشید.

1

البته یک عامل سومی هم داریم، اینکه کجا بتوانید کار پیدا کنید. سایت های زیادی برای کاریابی هستند و می توانند به شما کمک کنند.

در این بین، می خواهیم پلتفرم دیدوگرام را به عنوان اولین و تنها سایت اختصاصی برای ارتباط ادمین ها و کارفرما ها را به شما معرفی کنیم که شانس شما را برای پیدا کردن کار چندین و چند برابر می کند. در ادامه این مطلب، دیدوگرام را هم کامل تر به شما معرفی می کنیم، پس همراه ما باشید.

در تولید محتوا حرفه ای شوید

تولید محتوا مهم ترین مهارتی است که به عنوان ادمین باید داشته باشید. یک ادمین تولید کننده حرفه ای باید بتواند با توجه به موضوع هر پیج، پست استوری و ریلز طراحی و تولید کند. با توجه به موضوعی که یک پیج دارد و هدفی که کارفرما دنبال می کند، طراحی و تولید محتوا می‌تواند به صورت بنری یا ویدیویی باشد. همچنین برخی ادمین‌ها می‌توانند مجری‌گری کنند و خودشان برای ارائه محتواها یا معرفی محصولات جلوی دوربین بیایند. برخی هم می توانند بلاگر یک پیج شوند و در مورد محصولات و خدمات آن جلوی دوربین محتوا ارائه دهند.

استوری اینستاگرام هم مهم‌ ترین جایی است که می ‌توانیم با مخاطبان تعامل داشته باشیم. علاوه بر اهمیت برقراری تعامل سازنده با مخاطبان، معمولا فروش هم در استوری اتفاق می ‌افتد. بنا بر این مهم است یک ادمین بتواند استوری ‌های جذابی تولید کند که هم بتوانند مخاطبان را درگیر کند و تعامل پیج افزایش پیدا کند، هم با فراخوان عمل‌های مناسب بتواند مخاطبان پیج را به دایرکت بکشاند.

البته علاوه بر تولید محتوای ویدیویی، برخی از ادمین‌ها هم می‌توانند برای کمپین‌های یک پیج، بنر و موشن‌گرافی تولید کنند که استفاده از آن ها تاثیر بیشتری در فروش شما میتواند داشته باشد. معمولا تولید موشن گرافی، هزینه بالاتری نسبت به سایر محتوا ها دارد. نوشتن کپشن های جذاب و هشتگ گذاری اصولی هم بخشی از کارهایی است که یک ادمین اینستاگرام حرفه ای می تواند برای تولید محتوای پیج اینستاگرام انجام دهد. در نهایت، شما به عنوان یک ادمین تولید محتوای حرفه ای پیج اینستاگرام بتوانید نمونه کارهای قوی از کارهای محتوایی خودتان ایجاد کنید. هیچ چیز به اندازه نمونه کار نمی تواند نظر کارفرما ها را جلب کند.

2

در اینستاگرام حرفه ای شوید

ادمین ها وظایف مختلفی را می توانند در اینستاگرام انجام دهند. از پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها گرفته تا اینکه بخواند فارووهای یک پیج را افزایش دهند. در هر صورت، هر کدام از این ها به مهارت های خودشان نیاز دارند و یک ادمین اگر در هر کدام حرفه ای شود، شانس بالاتری برای کاریابی خواهد داشت.

برای حرفه ای شدن باید بدانید اینستاگرام چگونه کار می کند و چه پیج هایی فرصت رشد بیشتری خواند داشت. شما باید دلایل موفقیت یا شکست پیج ها را بررسی کنید. یک دمین حرفه ای باید بتواند تبلیغات جذاب و هدفمند برای یک پیج ایجاد کند. تبلیغاتی که بتواند با کمترین هزینه، بیشتری تعداد فالوور را جذب کند. همچنین ادمین باید با تمامی قسمت های مختلف اینستاگرام اشنا باشد و بتواند با بخش های مختلف آن کار کند و تنظیمات یک پیج را به خوبی انجام دهد.

در هر صورت،یک ادمین حرفه ای مانند یک تعمیرکار حرفه ای که به خوبی می تواند با ابزارهایش کار کند، باید بخش های مختلف اینستاگرام را بشناسد و بتواند به بهترین شکل از آن ها برای پیش برد اهداف پیج استفاده کند.

تا اینجا مهم ترین مهارت هایی که باید داشته باشید تا به عنوان ادمین حرفه ای استخدام شوید را به شما توضیح دادیم. اما طبق قول و قراری که در ابتدای این مطلب داشتیم، می خواهیم پلتفرم ادمینی اینستاگرام دیدوگرام را به عنوان اولین و تنها پلتفرم تخصصی ادمینی به شما معرفی کنیم. مجموعه دیدوگرام تنها سایت اختصاصی برای کاریابی ادمین‌هاست.

بنا بر این، اگر پیج دارید و به دنبال لیستی از ادمین های حرفه ای برای پیج اینستاگرام‌تان هستید، می‌توانید آگهی خودتان را در این سایت ثبت کنید و ادمین مورد نظرتان را در این پلتفرم تخصصی پیدا کنید.

همچنین، اگر ادمین هستید، کافی است در دوره‌ ادمینی این مجموعه شرکت کنید و با یادگیری کامل و تخصصی مهارت‌های ادمینی پیج اینستاگرام و پس از ارائه نمونه کار، به عنوان ادمین معرفی شوید. در این سایت شما می‌توانید به عنوان انواع ادمین پاسخ‌دهی به دایرکت و کامنت گرفته تا ادمین سناریو نویس و تولیدکننده محتوا ثبت نام کنید. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به وب‌سایت دیدوگرم سر بزنید.

3

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر