کد خبر: 133415
A

نماینده مجلس: تنها چیزی که دشمنان را به سمت هدفشان نزدیک می‌کند، ایجاد تحرکاتی از طریق اعتراضات داخل کشور است

محمد رشیدی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره به اتفاقات سالهای ۱۳۷۸، ۱۳۸۸، و ۱۳۹۸ گفت: دشمنان در این سالها سعی کردند به اعتراضات جهت بدهند. اتفاقات دو – سه سال گذشته هم به محملی برای براندازی دشمن بدل شد. اکثر قریب به اتفاق ناامیدی‌های موجود در کشور به‌خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی است

نماینده مجلس: تنها چیزی که دشمنان را به سمت هدفشان نزدیک می‌کند، ایجاد تحرکاتی از طریق اعتراضات داخل کشور است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد رشیدی نماینده مجلس یازدهم با استناد به بیانات رهبری در سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به ایسنا گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره دشمنان بسیار مهم و دقیق بود. مبنای دشمنان نظام در داخل و خارج براندازی است. ۴۳ سال است که خط اصلی دشمنان را آمریکا، انگلیس و اسرائیل می‌دهند.

دشمنان نظام از مقابله نظامی با ایران ناامید هستند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان نظام از رودررو شدن با نظام ما ناامید هستند. به واسطه اقتدار رزمندگان و فرزندان ما از رویارویی نظامی می‌ترسند؛ چرا که ایران مقتدر قدرت دفاعی بالایی دارد. به این ترتیب، مقابله نظامی هزینه بسیار زیادی برای دشمنان دارد. تنها چیزی که دشمنان را به سمت هدفشان نزدیک می‌کند، ایجاد تحرکاتی از طریق اعتراضات داخل کشور است.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره به اتفاقات سالهای ۱۳۷۸، ۱۳۸۸، و ۱۳۹۸ گفت: دشمنان در این سالها سعی کردند به اعتراضات جهت بدهند. اتفاقات دو – سه سال گذشته هم به محملی برای براندازی دشمن بدل شد. پیش از هر چیز باید اتحاد و همبستگی ملی را حفظ کنیم. مردم بدانند که دشمن در کمین است تا در داخل کشور رخنه کنند.

اکثر قریب به اتفاق ناامیدی‌های موجود در کشور به‌خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی است

رشیدی خطاب به مسئولان کشور گفت: مسئولان نظام باید دقت کنند تا موجب ناامیدی مردم نشوند. کارهایی که انجام می‌دهند باید امیدبخش باشد. اکثر قریب به اتفاق ناامیدی‌های موجود در کشور به‌خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی است. اگر بازار کنترل شود و در نهایت وضعیت معیشتی بهبود پیدا کند، اعتراضات به حداقل خواهد رسید.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه باید برای حل مشکلات مردم همه توانمان را به کار بگیریم، گفت: بخش زیادی از ایجاد امید به مسئولان نظام برمی‌گردد. مسئولان سه قوه و سایر دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا مشکلات مردم را حل کنند. رهبری بارها فرموده‌اند که مشکلات ما حل‌شدنی است و ما نیازمند خارج از کشور نیستیم. شرط وقوع این مهم اما سنجش دقیق منابع داخلی کشور و تلاش با برنامه و هدفمند برای رسیدن به اهداف است. مسئولان باید از نیروهای جوان ِدانشمندِ حزب اللهی استفاده کنند.

رشیدی در پایان تأکید کرد: مردم هم باید به مسئولان اعتماد کنند. مردم باید نقشه های دشمن که موجب ناامیدی می‌شود را تشخیص دهند. بعضی سخنرانی‌ها، تحلیل‌ها و نوشته‌ها ناامیدی ایجاد می‌کند. مشکلات در کشور وجود دارد اما این مشکلات نباید به‌گونه ای بیان شود که ناامیدی تزریق کند. باید دنبال حل مشکلات باشیم نه به دنبال بازگو کردن بیش از حد مشکلات بدون داشتن راه حل. مشکلات راه حل دارد و راه حلش مردمی سازی است. دولت باید بار سنگین خود را زمین بگذارد و به مردم واگذار کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر