کد خبر: 133440
A

حجت الاسلام پورمحمدی: ما باید تنش های موجود در کشور را به نوعی مدیریت کنیم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه اخلاق کریمه مرحوم دعایی دعوت کننده خوبی به دین، انقلاب، ارزش ها و کرامت های اخلاقی بود، گفت: مقام معظم رهبری هم در دیدار چند وقت پیش به مسأله اعتماد، همبستگی ملی، تفاهم و همکاری تأکید داشتند. این یک نیاز جدی است و به چهره های مناسب این وضعیت نیاز داریم. آقای دعایی جزو افرادی بود که می توانست در این راستا راهگشا باشد.

حجت الاسلام پورمحمدی: ما باید تنش های موجود در کشور را به نوعی مدیریت کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم سید محمود دعایی، به خبرنگار جماران گفت: دو هفته پیش در برنامه مجمع کرمانی ها برای تجلیل از خادمین کرمان، با هم دیدار داشتیم برنامه ای داشتند. دعوت شدند به بالای سن و لوح تقدیری به ایشان داده شد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: بعد از دادن لوح، گفتم ردیف جلو صندلی خالی هست؛ خواهش می کنم جلو بیایید. گفت من هیچ وقت جلو نمی نشینم. دست من را گرفت و در همان صندلی عقب نشست. این نشان از تواضع، فرتنی، مردمداری، مردم دوستی و اخلاق کریمه این مرد در تمام زندگی می دهد و دعوت کننده خوبی به دین، انقلاب، ارزش ها و کرامت های اخلاقی بود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص «اجماع سازی» مرحوم دعایی در فضای سیاسی کشور، اظهار داشت: به هر حال ما نیاز داریم تنش های موجود در کشور را به نوعی مدیریت کنیم چون خیلی هزینه دارد به کل سرمایه اجتماعی ما تحمیل می کند و موجب تضعیف بنیه های ملی ما شده است. مقام معظم رهبری هم در دیدار چند وقت پیش به مسأله اعتماد، همبستگی ملی، تفاهم و همکاری تأکید داشتند. این یک نیاز جدی است و به چهره های مناسب این وضعیت نیاز داریم. آقای دعایی جزو افرادی بود که می توانست در این راستا راهگشا باشد ولی در این جهت باید تلاش بیشتری شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر