کد خبر: 133455
A

وزیرکشور: برای حل مسائل اجتماعی باید از «بسیج» کمک بگیریم

وزیر کشور تاکید کرد: بسیج، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان های مردم نهاد، بازوان مهمی در موضوعات اجتماعی هستند و باید در چارچوب قانون، به کار گرفته شوند.

وزیرکشور: برای حل مسائل اجتماعی باید از «بسیج» کمک بگیریم

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد وحیدی روز دوشنبه در همایش مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور بر شناخت و تجزیه و تحلیل موضوعات و ایجاد تحول اجتماعی تاکید کرد و گفت: هیچ مساله ای به اندازه مسائل اجتماعی اهمیت ندارد.

وی ادامه داد: مردم برای ما اصالت دارند و به همین دلیل، آسیب های اجتماعی در لسان رهبر معظم انقلاب به عنوان خطرناک‌ترین تهدید توصیف می شوند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه سازمان اجتماعی وظیفه مهمی در این زمینه برعهده دارد و باید به آن واقف باشد، اظهار داشت: تنوع قومی، خاستگاه تاریخی و سنت های خاص در مناطق مختلف، در مسائل اجتماعی اثرگذارند. از این رو، شناخت مسائل اجتماعی هر استان، شهر و روستا اهمیت دارد.

وحیدی، تداوم فرهنگ اصیل مناطق مختلف را موثر دانست و تصریح کرد: بسیج، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان های مردم نهاد، بازوان مهمی در موضوعات اجتماعی هستند و باید در چارچوب قانون، به کار گرفته شوند.

وی توجه به مسائل حاشیه نشین ها را هم در کاهش آسیب های اجتماعی مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: باید برای هر منطقه‌ای برنامه داشته باشیم و بدانیم قرار است چه اقدامی انجام شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر