کد خبر: 133459
A

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امورداخلی کشور : ابعاد سرقت از بانک ملی در مجلس بررسی می‌شود

رشیدی کوچی تاکید کرد : بانک ملی به عنوان نمادی برای سایر بانک ها محسوب می شود. باید ابعاد امنیتی این سرقت با دقت مورد بررسی قرار گیرد

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امورداخلی کشور : ابعاد سرقت از بانک ملی در مجلس بررسی می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جلال رشیدی کوچی درباره سرقت از شعبه دانشگاه بانک ملی ایران در مرکز تهران و ضرورت بررسی ابعاد این موضوع، بیان کرد: بنده اخبار این سرقت را در رسانه ها مشاهده کردم. تقریبا چنین موضوعی در کشور بی سابقه بوده است. نفس این عمل پرسش‌های زیادی را ایجاد کرده است. حتما کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در هفته آتی ابعاد این سرقت را بررسی خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده به عنوان رئیس کمیته امنیت کمیسیون با رئیس کمیسیون هماهنگی انجام خواهم داد تا مسئولان ذی ربط در کمیسیون حاضر شده و در این زمینه پاسخگو باشند. امنیت بانک ها برای ما حائز اهمیت است. بانک ملی به عنوان نمادی برای سایر بانک ها محسوب می شود. باید ابعاد امنیتی این سرقت با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید دلیل این سهل انگاری مشخص شود و کمیسیون جزئیات این سرقت را با دقت دنبال خواهد کرد چراکه از بعد امنیت داخلی این موضوع حائز اهمیت است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر