کد خبر: 13347
A
منصوریان:

بازیکنان فعلی می‌توانند استقلال را تا 10 سال بیمه کنند/ بازی سخت استقلال مقابل ماشین‌سازی

علیرضا منصوریان گفت تیمش سه امتیاز مسابقه با ماشین‌سازی را فدای دربی نخواهد کرد

بازیکنان فعلی می‌توانند استقلال را تا 10 سال بیمه کنند/ بازی سخت استقلال مقابل ماشین‌سازی

دیده بان ایران - علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ماشین سازی گفت: بازی سختی مقابل ماشین‌سازی خواهیم داشت. اعتقاد دارم در فوتبال ایران هیچ تیمی از پیش برنده نیست. جایگاه تیم‌ها نشان‌دهنده از پیش برنده یا بازنده بودن آنها نیست. تغییر و تحولات در ماشین‌سازی زیاد بوده و بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شدند. از طرفی، باید با سرمای هوا هم مبارزه کنیم. فکر می‌کنم دمای هوا فردا به منفی چهار یا پنج درجه برسد. امیدوارم با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها بتوانیم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا از روندی که تیم استقلال در پیش گرفته راضی است و به آنچه که دنبالش بوده در این تیم رسیده است یا نه، گفت: ما در تیم تحول ایجاد کردیم و مطمئناً هیچ‌گاه تغییرات و تحول بدون مقاومت انجام نمی‌شود. از هواداران تیمم تشکر می‌کنم که کمک کردند تا شرایطمان هفته به هفته بهتر شود. ما برای اینکه با تیم جوان‌مان در روند مطلوبی قرار بگیریم نیاز به حمایت هواداران داشتیم و از آنها ممنون هستم که در هر شرایطی در کنار تیم بودند. ما به جوانانی که در اختیار داریم نسبت به آینده بسیار امیدوار هستیم. خوشحالم که تحولات ما با نسل جدیدی در استقلال همراه بود، نسلی که می‌تواند 10 سال آینده تیم را بیمه کند. اگرچه جذب ستاره‌ها هزینه دارد، اما ما سعی کرده‌ایم با بازیکنان جوانی که در حال ستاره شدن هستند، قرارداد بلندمدت امضا کنیم و در کنار آن می‌توانیم با جذب چند ستاره نتایج به مراتب بهتری را کسب کنیم. ما با این تیمی که داریم نسبت به آینده بسیار امیدوار هستیم.
سرمربی استقلال افزود: متأسفانه موانعی پیش روی تیم قرار گرفته است، موانعی که ما از چند وقت قبل می‌دانستیم حواشی برای ما خواهد داشت. ما در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم، اما در نیم‌فصل دوم شرایط بسیار بهتر شد و مسیر رو به جلوی‌مان را پیدا کردیم. مطمئناً این مسیر هرچه جلوتر می‌رویم سخت‌تر خواهد شد. امیدواریم با یاری خدا موانع از سر راه‌مان برداشته شده و بتوانیم با جوانانی که در اختیار داریم مسیری رو به جلویی را ادامه دهیم.
منصوریان در پاسخ به این سؤال که آیا حکم فیفا مبنی بر محرومیت استقلال از جذب بازیکن برداشته خواهد شد یا نه، گفت: ما امیدواریم در پنجره دوم نقل‌وانتقالات فیفا بتوانیم بازیکن جذب کنیم.
وی در مورد اینکه آیا تیمش بازی با ماشین‌سازی را فدای دربی خواهد کرد یا نه، گفت: به هیچ عنوان ما این بازی را فدای دربی نمی‌کنیم، چرا که هر دو مسابقه فقط سه امتیاز برای ما دارند. ما یک بازی فوق‌العاده سخت را مقابل ماشین‌سازی پیش رو داریم که اگر این بازی را ببریم سه امتیاز کسب خواهیم کرد و دربی را هم ببریم باز هم همین تعداد امتیاز می‌گیریم، با این تفاوت که رسانه‌ها بیشتر تمرکز خود را روی دربی قرار می‌دهند و همین مسئله بر حساسیت این بازی اضافه می‌کند. اگرچه دیدار ماشین‌سازی و دربی برای ما فرقی ندارند، اما بازی با السد متفاوت است. ما برای این بازی با تفکرات خاصی راهی میدان خواهیم شد و حریف را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم. در این بازی دیگر ماها رقیب نیستیم بلکه همه با هم با یک هدف حرکت می‌کنیم و آن هم سربلندی فوتبال کشورمان است. ان‌شاءالله که با حمایت یار دوازدهممان بتوانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: بازی با تیم‌های فرهاد کاظمی خیلی سخت است. او مربی باهوش و باتجربه‌ای است و ما نیز به خوبی تیمش را آنالیز کرده‌ایم. در کل می‌خواهم بگویم ما با جوانانی که در اختیار داریم نسبت به آینده امیدوار هستیم و در این راه نیاز شدیدی به حمایت هواداران داریم و ان‌شاءالله با حمایت آنها بتوانیم بازی‌های سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر