کد خبر: 133542
A

عباس زاده مشکینی: اسرائیل «اراذل و اوباش» را برای انجام اقدامات تروریستی سازماندهی می‌کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مدعی شد: بعید نیست که اسرائیل و سرویس‌های جاسوسی برخی از اراذل و اوباش در داخل کشور برای پیش برد اهداف خودشان و اقدامات تروریستی سازماندهی کنند. البته از لحاظ منطق حقوقی، موضوع عامر و عامل و بازی گردان و بازی خورده را باید از یک دیگر تفکیک کرد.

عباس زاده مشکینی: اسرائیل «اراذل و اوباش» را برای انجام اقدامات تروریستی سازماندهی می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود عباس زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره فعالیت‌های سازمان‌های جاسوسی اسرائیل مانند موساد در منطقه اظهار کرد: یکی از کارکردهای رژیم صهیونیستی در منطقه، سازماندهی اقدامات تروریستی است؛ وقتی این رژیم در عرصه تقابل رسمی شکست می‌خورد، لاجرم به عرصه تقابل غیر رسمی و ترور روی می‌آورند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در 40 سال گذشته در زمینه اپوزیسیون سازی برای جمهوری اسلامی ایران ناموفق بوده است، به همین دلیل به ترورهای خاموش روی آورده‌اند؛ لذا بعید نیست که این رژیم و سرویس‌های جاسوسی برخی از اراذل و اوباش در داخل کشور برای پیش برد اهداف خودشان و اقدامات تروریستی سازماندهی کنند. البته از لحاظ منطق حقوقی، موضوع عامر و عامل و بازی گردان و بازی خورده را باید از یک دیگر تفکیک کرد.

عباس زاده ادامه داد: البته اینکه موساد برای پیشبرد اهداف تروریستی خود از چه ابزاری استفاده می‌کند، آنچنان اهمیتی ندارد؛ موضوع اصلی این است که استراتژی اصلی رژیم صهیونیستی ترور است آن هم ترور دانشمندان و افراد موثر است. رژیم صهیونیستی در عرصه‌های تقابل رسمی شکست خورده و لذا به سمت اقدام تروریستی روی آورده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بزرگترین مشکل رژیم صهیونیستی را بحران مشروعیت دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که با ایجاد ارتباط با کشورهایی که از لحاظ وسعت اندازه یکی از استان‌های ایران هم نمی‌شوند، بحران مشروعیت خود را پوشش دهد. البته رژیم صهیونیستی باید بداند که دوران بزن و در رو تمام شده و اگر هرگونه اقدامی انجام دهند، قطعا با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد.

منبع: snn

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر