کد خبر: 133686
A

واکنش درویش به حکم کمیته انضباطی علیه پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برای پرداخت مطالبات باشگاه شهرخودرو با آنها توافق کردیم و جای نگرانی وجود ندارد.

واکنش درویش به حکم کمیته انضباطی علیه پرسپولیس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رضا درویش در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل شکایت باشگاه شهر خودرو، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا دوباره این خبر مطرح شد. قبلا استیناف در این باره رای خود را صادر کرده بود و جای نگرانی نیست.

وی افزود : قبل از این با مدیران باشگاه شهر خودرو توافق کردیم و طبق توافق هم مطالبات را واریز کردیم. امروز هم بخشی دیگر از این طلب را به حساب این باشگاه ریختیم و این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بعد از مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر، این باشگاه بمب دیگری در نقل و انتقالات دارد یا خیر؟ تاکید کرد: دنبال بمب نیستیم بلکه می‌خواهیم طبق نظر سرمربی تیم، بازیکن جذب کنیم.

وی در رابطه با جدایی 2 عضو کادر فنی و اینکه هواداران نگران کادر فنی تیم هستند، تاکید کرد: منتظر هستیم تا سرمربی اسامی مربیان مدنظرش را بدهد تا در این باره اقدام کنیم. تا این لحظه صحبتی در این باره نشده است. پس از اینکه یحیی گل‌محمدی نظرش را در این باره بدهد در رابطه با کادرفنی نیز اقدامات را انجام خواهیم داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر