کد خبر: 133699
A

اخطار نماینده مجلس به وزیر کار و رئیس سازمان برنامه و بودجه بابت « ایجاد تشنج در کشور»

پاک فطرت، عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه دولت با صحبت نکردن با مردم ، نیروهای امنیتی و روحانیت را به زحمت انداخته است می گوید: متاسفانه دولت مجلس را هم به زحمت انداخته و نمایندگان در حال حاضر نمی دانند که چه رفتاری باید داشته باشند.

اخطار نماینده مجلس به وزیر کار و رئیس سازمان برنامه و بودجه بابت « ایجاد تشنج در کشور»

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی رضا پاک فطرت با اشاره به اینکه تحریک کردن مردم توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از نکات قابل تامل است و آقای میر کاظمی به چه جرأتی با مردم این رفتارها را انجام می دهد، می افزاید: به عنوان نماینده مردم به آقای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه اخطار می دهم که با چه جرأتی اقدام به برهم زدن نظام کشور می کنند و باعث ایجاد تشنج در کشور می شوند.

نماینده شیراز و زرقان با بیان شاید دست ها و موضوعاتی در کار است که شاهد این اتفاقات در کشور هستیم، بیان می کند: اگر کشور و سازمان برنامه از بودجه مناسبی برخوردار نیست و پول در اختیار ندارد با مردم به صورت واضح سخن بگوید.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه دولت با صحبت نکردن با مردم ، نیروهای امنیتی و روحانیت را به زحمت انداخته است می گوید: متاسفانه دولت مجلس را هم به زحمت انداخته و نمایندگان در حال حاضر نمی دانند که چه رفتاری باید داشته باشند.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در صورتی‌که عبدالملکی نتواند پاسخ مناسبی به بازنشستگان بدهد به عنوان نخستین نماینده استیضاح وی را در مجلس آغاز خواهم کرد، بیان می کند: ذکر این نکته ضروری است که نمایندگان بیش از این نمی توانند با دولت مدارا کنند و به رئیس سازمان برنامه و بودجه هم تذکر می دهم که در صورتی‌که در پرداخت حقوق ها با مشکل مواجه است به صورت مستقیم با مردم سخن بگوید.

پاک فطرت در ادامه با انتقاد از پرداخت یارانه ها به دهک های مختلف مردم ادامه می دهد: اگرچه مسئولان عنوان کردند که به دهک های آخر یارانه ۳۰۰ هزار تومانی را پرداخت نکرده اند

که جای سئوال دارد که آیا دولت تعریف دهک ها را به صورت دقیق و مشخص بلد است خیر؟

رئیس مجمع نمایندگان با اشاره به اینکه متاسفانه دولت یارانه بیش از یک دهک ها را پرداخت نکرده است، می افزاید: اگرچه یک دهک ۱۰ درصد جامعه را تخت پوشش خود قرار می دهد اما متاسفانه در شرایط فعلی دولت یارانه حدود ۴۰درصد جامعه را پرداخت نکرده است.

 

۳۰ درصد مردم یارانه ۳۰۰ هزار تومانی را دریافت نکرده اند

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه فکر می کنم که دولت یارانه ۳۰۰ هزار تومانی را به حدود ۳۰ درصد جامعه پرداخت نکرده است می افزاید: در این شرایط نیاز است تا دولت یارانه تمام افراد و دهک ها را پرداخت کند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه دولتمردان باید به راستگویی و مردم اعتماد کنند ادامه می دهد: دولت نیروی زیادی را برای اثبات یک دهک و ده درصد و پرداخت نکردن یارانه به این بخش اختصاص داده که به مراتب هزینه آن از پرداخت یارانه بسیار زیاد تر است.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه مدیران باید با درک صحیح از شرایط زمانی و اقتصادی وضعیت را بسنجند، ادامه می دهد: قطعا مدیران باید با نگاهی با سیاست های جهانی و اتفاقات پیرامون کشور اقدامات مناسبی انجام دهد.

نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه دولت باید به اعتراضات مردم و تذکرات نمایندگان توجه ویژه ای داشته باشد ادامه می دهد: افرادی که به حق و حقوقشان معترضند درصدی از مردم هستند که دولت باید به صدای این افراد به دقت گوش کند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر