کد خبر: 133904
A

اسکوچیچ: انتقادات از من و تیم ملی منصفانه نیست/ ما به الجزایر نباختیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فکر می‌کنم این قدر انتقاد منصفانه نیست؛ نباید فراموش کنیم که ما سریع‌ترین صعود به جام‌جهانی را در تاریخ آسیا داشتیم.

اسکوچیچ: انتقادات از من و تیم ملی منصفانه نیست/  ما به الجزایر نباختیم

به گزارش دیده بان ایران؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از اردوی قطر به تهران اظهار داشت: مشکلات زیادی برای برگزاری این اردو وجود داشت و تلاش کردیم راه حل را به گونه‌ای پیش ببریم که در قطر اردو بزنیم. هوا گرم بود و زمین بدی داشتیم که کار بازیکنان را سخت می‌کرد. با این حال باید به آینده فکر کنیم.

وی پیرامون شکست مقابل تیم ملی فوتبال الجزایر در بازی تدارکاتی بیان داشت: این یک بازی دوستانه بود. بهانه نمی‌آوریم، اما مشکلات زیادی برای آماده‌سازی داشتیم. از عملکرد تیم در نیمه اول راضی نیستم، اما در نیمه دوم بهتر بودیم. اشتباهات بچگانه‌ای مرتکب شدیم و به الجزایر بابت این برد تبریک می‌گویم، اما ما به خودمان باختیم؛ آنها نبردند.

اسکوچیچ در ادامه عنوان داشت: نمی‌‌توانم از شرایط اردویی تیمم راضی باشم؛ چون من ۳ بازی از فدراسیون خواستم و تنها یک بازی کردیم. از فدراسیون خواستم از الان کارها را برای فیفادی بعدی (در شهریور) انجام بدهیم و امیدوارم شرایط این اردو هیچ‌وقت تکرار نشود.  در آن ۱۵ روز بازیکنان خیلی پرشور و مشتاق بودند و این نکته مثبتی برای ما بود. دید ما رو به آینده هست.

او درباره صحبت‌های خصوصی با بازیکنان و انتقادات از خودش تصریح داشت: فکر می‌کنم که این امری عادی است که یک سرمربی بخواهد با بازیکنانش صحبت کند. اگر درمورد منتقدان هم بپرسید باید بگویم که من خودم اولین منتقد خودم هستم. در این بازی ۵ بازیکن خود که ۲ نفر از آنها مدافعان آخر ما بودند را در اختیار نداشتیم، برخی از آنها مانند وحید امیری اهمیت زیادی برای تیم ملی داشتند. می‌دانید که نام این مسابقه بازی‌های دوستانه است و فکر می‌کنم این قدر انتقاد منصفانه نیست. نباید فراموش کنیم که ما سریع‌ترین صعود به جام‌جهانی را در تاریخ آسیا داشتیم.

سرمربی تیم ملی درمورد استفاده از امید نورافکن در پست مدافع وسط اذعان داشت: من مربی هستم و چنین تشخیصی دادم. اگر شما بودید، به چه کسی بازی می‌دادید؟ من همان مربی‌ای هستم که وقتی تیم ملی امید حداقلی به حذف از انتخابی جام جهانی فاصله داشت، به مسابقات صعود کردیم. نمی‌خواهم تک به تک از بازیکنان نام ببرم. وقتی می‌بریم تمام تیم نقش داشته و وقتی می‌بازیم هم همه تاثیرگذار بودند.

اسکوچیچ در رابطه با لغو بازی دوستانه با اروگوئه گفت: فکر می‌کنید نرمال بود بود که ۲۲ ساعت در پرواز باشیم و پس از یک بازی برگردیم؟ نرمال نیست. دو ماه پیش درخواست کردم بهترین بازی‌ها فراهم شود و در اردوی کانادا خواستم پس از کانادا و اکوادور، با تیم دیگری بازی کنیم. باید به مصاف تیم‌هایی برویم که مشابه رقبای خودمان در جام جهانی باشند. استقبال می‌کردیم اگر (در اروگوئه) با اروگوئه، آرژانتین و برزیل بازی می‌کردیم!

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر