کد خبر: 133964
A

دوره هشتم جشنواره «بانک محبوب من» آغاز شد

جشنواره «بانک محبوب من» دوره هشتم خود را از نیمه خرداد ماه پس از تعیین و بررسی سوالات نظرسنجی با اهتمام واحد افکارسنجی و همچنین همراهی بانک‌های شرکت‌کننده، آغاز کرد.

دوره هشتم جشنواره «بانک محبوب من» آغاز شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جشنواره «بانک محبوب من» دوره هشتم خود را از نیمه خرداد ماه پس از تعیین و بررسی سوالات نظرسنجی با اهتمام واحد افکارسنجی و همچنین همراهی بانک‌های شرکت‌کننده، آغاز کرد.

در این دوره، جشنواره بر آن است تا مسیر کنونی خود را به سمت نظرسنجی در انواع زمینه‌های بانکی عوض تغییر دهد. سعید اتحادی دبیر هشتمین دوره جشنواره بانک محبوب من در این خصوص گفت: «از مواردی که در دوره هشتم جشنواره به آن توجه بیشتر شد، دو حوزه "بررسی عملکرد سیستم های بانداری نوین (نئوبانک ها)" و همچنین "نقش بانک های توسعه ای در نظام بانکداری کشور" است.»

اتحادی در همین خصوص افزود: «جشنواره «بانک محبوب من» همواره در حال توسعه برند خود به سمت ساخت یک رقابت سالم است که از میان آنها محبوب‌ترین برند بانکی یا محصول اقتصادی در کشور معرفی می‌شود.»

هرساله پس از اتمام نظرسنجی، با عرضه چندین گزارش فنی معتبر از این جشنواره، چه برای شرکت‌کنندگان حامی و غیر آن، پیشنهاداتی در مسیر پیشبرد اهداف عمومی و یا اقتصادی بانک­ها و بهبود عملکرد آنها ارائه می­گردد که مورد استقبال مشتریان حامی جشنواره نیز قرار می­گیرد.

اتحادی در پایان گفت: «جشنواره بانک محبوب من پس از گذشت یازده سال از روز تاسیس، امسال بر آن است تا با هدف پیشبرد برنامه‌های آتی خود، شرکت در نمایشگاه‌ها و استفاده از پایگاه‌ها و شبکه ­های خبری رسانه‌ای به روز کشور، فعالیت مستمر و گسترده در رسانه‌های اجتماعی داشته و از ای طریق بهبود  دهنده مسیر حرکت تولید، دانش بنیان و اشتغال در نظام بانکی کشور باشد. در این راستا از تمامی رسانه‌های خبری اقتصادی استقبال می­کند.»

درباره جشنواره بانک من اینجا بخوانید

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر