کد خبر: 13404
A

رونمایی از استقلال بدون کاوه در تبریز

استقلال امروز در حالی برابر حریف تبریزی به میدان می رود که در ریسکی خطرناک بهترین مهره تهاجمی خود را در جمع نفراتش نمی بیند.

رونمایی از استقلال بدون کاوه در تبریز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بعد از دو برد شیرین برابر صنعت نفت آبادان و پیکان که زمینه بازگشت استقلال به جمع چهار تیم برتر جدول رده بندی را فراهم آورد و تا حدودی از فشار انتقادات کاست، علیرضا منصوریان شاگردانش را تا ساعاتی دیگر در حالی به مصاف تیم انتهای جدولی ماشین سازی می فرستد که در ریسکی خطرناک بهترین مهره تهاجمی اش را از لیست 18 نفره خارج کرد تا بدون کاوه رضایی در این دیدار به میدان برود.

 

مهاجم استقلالی ها با 6 گل زده و 6 پاس گل تاثیرگذارترین و کلیدی ترین مهره تهاجمی تیمش بود با توجه به مصدومیت جزئی که داشت از سوی علیرضا منصوریان برای بازی با ماشین سازی از لیست مسافران اعزامی به تبریز برای بازی امروز با ماشین سازی خارج شد تا در تهران به استراحت و مداوای مصدومیتش بپردازد. البته این مصدومیت به اندازه ای نبود که مانع بازی کردن مقابل تیم تبریزی شود اما منصوریان با بیان این که به کاوه برای دو مصاف سنگین و حساس با السد در پلی آف لیگ قهرمانان و پرسپولیس در دربی دور برگشت استراحت داده، از ریسک سنگین خود در هفته بیستم پرده برداشت.

 

با این تفاسیر امروز از استقلال بدون کاوه رضایی برای اولین بار در فصل جاری رونمایی می شود تا جا برای عرض اندام سایر بازیکنان تهاجمی تیم باز شود. شاید حالا همه نگاه ها به علی قربانی دوخته شود، مهاجمی که در جدال با پیکان در حد و اندازه یک ستاره ظاهر شد و هر کاری لازم بود انجام داد تا استقلال برنده از میدان خارج شود. علاوه بر علی قربانی باید منتظر بازگشت محسن کریمی و درخشش دوباره بهنام برزای در ساختار تهاجمی آبی ها در برف و بوران تبریز باشیم.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر