کد خبر: 134070
A

معرفی بازی پابجی و فری فایر

هر یک از گیمرها سعی دارند از یک نوع بازی مشخص استفاده کنند و سرگرم شوند. بازی ها هر یک بر روی پلتفرم‌ های مختلفی نصب و اجرا می شوند برخی از بازی ها تنها بر روی موبایل نصب و برخی نیز علاوه بر نسخه موبایلی، بر روی ایکس باکس، پلی استیشن، لپ تاپ و کامپیوتر نیز قابل نصب و اجرا دارند. پابجی و فری فایر دو بازی نسبتا متفاوت هستند که هر یک توسط شرکت های مختلفی طراحی شده اند.

معرفی بازی پابجی و فری فایر

دیده بان ایران- هر یک از گیمرها سعی دارند از یک نوع بازی مشخص استفاده کنند و سرگرم شوند. بازی ها هر یک بر روی پلتفرم‌ های مختلفی نصب و اجرا می شوند برخی از بازی ها تنها بر روی موبایل نصب و برخی نیز علاوه بر نسخه موبایلی، بر روی ایکس باکس، پلی استیشن، لپ تاپ و کامپیوتر نیز قابل نصب و اجرا دارند. پابجی و فری فایر دو بازی نسبتا متفاوت هستند که هر یک توسط شرکت های مختلفی طراحی شده اند. فری فایر و پابجی هر یک دارای قابلیت های متفاوتی بوده که میلیون ها نفر در سراسر جهان روزانه این دو بازی ها را تجربه می کنند.

ما اینجا هستیم تا مقایسه پابجی با فری فایر را با جزئیات کامل انجام دهیم.

اگر میخواهید خرید گیفت کارت فری فایر ارزان انجام دهید فروشگاه گیفت ارزان بهترین ارائه دهنده جم فری فایر در ایران است.

2

 

معرفی بازی پابجی و فری فایر

 

قبل از این‌که بخواهیم به مقایسه پابجی با فری فایر بپردازیم، اجازه دهید این دو بازی را برایتان معرفی کنیم.

 

بازی پابجی:

 

بازی موبایلی PUBG Mobile از بازی های جدیدی است که در ژانر اکشن و بتل رویال ساخته شده است. سازنده بازی پابجی بلو هول بوده که توسط تنسنت گیم انتشار یافته است.

در سال ۲۰۱۷ بود که پابجی برای ایکس باکس، کامپیوتر و پلی استیشن توسعه یافت و پس از استقبال بی شمار گیمرها از این بازی، در سال ۲۰۱۸ نسخه اندروید و آی او اس این بازی نیز طراحی و انتشار پیدا کرد.

طراحان پابجی از موتور Unreal Engine 4 یا همان آنجریل انجین ۴ برای این بازی استفاده می کنند تا بازی حرفه ای و مدرن شود. در بازی پابجی بازیکنان به صورت 99 نفره وارد بازی می شوند و برای زنده ماندن تلاش می کنند. در نهایت آخرین فردی که در این رقابت زنده بماند، برنده اصلی بازی خواهد بود.

اگر میخواهید خرید یوسی پابجی موبایل انجام دهید، فروشگاه گیفت ارزان بهترین ارائه دهنده یوسی پابجی در ایران است.

 

بازی فری فایر:

 

بازی فری فایر از جمله محبوب‌ترین بازی هایی است که در سال های اخیر انتشار پیدا کرده است. این بازی در سبک اکشن و تیراندازی سوم شخص بوده و توسط کمپانی GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE Limited طراحی و همچنین توسط 111dots Studio انتشار پیدا کرده است.

بازی فری فایر برای دو سیستم عامل آندروید و آی او اس طراحی شده و در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

در بازی فری فایر، گیمرها در یک جزیره قرار گرفته و تمامی تلاش خود را برای زنده ماندن می کنند. در جزیره ۵۰ نفر حضور دارند که برای رقابت باید از سلاح ها و مهمات مختلفی استفاده کنند.

بازی فری فایر چالش های زیادی داشته و یکی از ویژگی های خاصی که دارد، امکان انتخاب شخصیت هایی است که هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند.

 

3

 

پابجی بهتره یا فری فایر

 

بازی های ویدیویی روز به روز در حال گسترش است. امروزه شرکت های طراحی کننده بازی اقدام به رقابت با یکدیگر کرده و تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بازی ها را در ژانرهای متفاوت ارائه دهند. هر بازی کیفیت و ویژگی های خاص خود را داشته که افراد را ترغیب به استفاده از آن کرده است. اما سوالی که در این میان به وجود می آید این است که پابجی بهتر است یا فری فایر؟

گیمرهای حرفه ای هر یک با دیگاه خاصی به بازی ها نگاه کرده و هر شخص با ملاک خاصی بازی محبوب خود را انتخاب می کند. ما نمی توانیم با صراحت بگوییم پابجی بهتر است یا فری فایر؟ انتخاب میان این دو بازی امری کاملا سلیقه ای بوده اما ما قصد داریم مقایسه پابجی با فری فایر را از جنبه های مختلف انجام بدهیم.

 

از نظر گرافیکی

 

بازی پابجی موبایل از موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ استفاده می کند که از موتورهای عالی در دنیای بازی به شمار می آید. در بازی پابجی گیمرها می توانند کیفیت بازی را بر روی حداکثر قرار داده و از جلوه های بصری، افکت ها و صحنه ها نهایت لذت را ببرند.

بازی فری فایر از نظر گرافیکی در حالت HD قرار دارد. گیمرها در این بازی تصاویر و جزئیات را با دقت بسیار بالایی مشاهده می کنند. اگرچه از نظر گرافیکی، بازی پابجی و فری فایر تقریبا در یک سطح هستند اما برنده میدان در بخش گرافیکی با اختلاف کم پابجی است.

 

 

از نظر صداگذاری

 

مقایسه پابجی با فری فایر در بخش موسیقی و صداگذاری، طبق برخی از فاکتورها انجام می شود. بازی های اکشن و سبک بتل رویال در زمینه صدا گذاری به صورت حرفه ای عمل می کنند تا گیمرها از بازی لذت بیشتری ببرند. بازی پابجی و فری فایر نیز در بخش صداگذاری بسیار خوب عمل کرده اند و تجربه لذت بخشی را ارائه می دهند.

در این بازی ها از موسیقی دانان خبره و حرفه ای کمک گرفته شده است تا جلوه های صوتی طبیعی تر به نظر بیایند.

فاکتورهایی که در بخش صداگذاری باید به آن توجه کرد، صدای کاراکترها، تجهیزات، سلاح ها و مواردی از این قبیل است.

در بخش صداگذاری رقابت میان پابجی و فری فایر بسیار نزدیک به هم بوده و ما نمره یکسانی به این دو بازی می دهیم.

هر دو بازی حس هیجان عالی را با صداگذاری حرفه ای که دارند به گیمرها منتقل می کنند.

 

 

از لحاظ گیم پلی

 

در مقایسه پابجی با فری فایر در بخش گیم پلی، متوجه می شویم که هر دو بازی سبک نسبتا یکسانی داشته و شباهت های زیادی به یکدیگر دارند. پابجی تمرکز خود را بر روی بتل رویال قرار داده و گیم پلی بدون نقصی را ارائه می دهد. گیمرها علاوه بر بازی کردن در بخش بتل رویال، در بخش مولتی پلیر نیز می توانند به رقابت با یکدیگر بپردازند.

بازی فری فایر آپشن های زیادی در بخش گیم پلی در اختیار بازیکنان قرار می دهد. از شخصیت ها گرفته که هر کدام قابلیت منحصر به فردی دارند تا سلاح ها و تجهیزات مختلف که قابلیت سفارشی سازی دارند.

بازی پابجی و فری فایر به صورت رایگان قابل دانلود هستند و تنها برای خرید برخی از کاراکترها یا موارد خاص از پرداخت درون برنامه ای استفاده می شود.

در بخش گیم پلی هر دو بازی محبوب، نمره بالایی را می گیرند و ما تصمیم را بر عهده شما کاربران می گذاریم زیرا هر فردی ملاک خاص خود برای انتخاب بازی مورد علاقه دارد.

 

از لحاظ داستانی

 

داستان هر یک از بازی های منتشر شده برای موبایل و کامپیوتر با یکدیگر متفاوت بوده و هر یک هدف خاصی را دنبال می کنند. در بخش داستانی، پابجی و فری فایر شباهت های بسیار زیادی به همدیگر دارند و محیط آنها نیز با یکدیگر مشابه می باشد.

در هر دو بازی هدف اصلی زنده ماندن برای برنده شدن است.

داستان پابجی و فری فایر هر دو محتوای عالی دارد و می تواند ذهن بازیکنان را درگیر کند.

 

 

از نظر ارتقایابی

 

سازندگان بازی برای ارائه تجربه لذت بخش و همچنین کسب سود بیشتر، امکاناتی را در بازی فراهم کرده اند که به صورت پولی در دسترس هستند. در بازی پابجی شما می توانید با خرید یو سی اقدام به خرید اسکین ها، لباس، تم و شخصیت ها کنید.

در بازی فری فایر نیز تجهیزات و برخی کاراکترها به صورت پولی قابلیت ارتقا دارند.

در مقایسه پابجی با فری فایر در بخش ارتقا، در می‌یابیم که هر دو بازی امکانات عالی را با پرداخت درون برنامه ای در اختیار گیمرها قرار می دهند.

 

 

 

فری فایر بهتره یا پابجی

 

طی بررسی هایی که برای مقایسه پابجی با فری فایر انجام گرفت، نتیجه می گیریم که هر دو بازی از نظر ژانر و سبک بازی بسیار مشابه هم هستند.

از لحاظ گیم پلی، موسیقی، داستانی و ارتقا نیز گیمرها می توانند تجربه لذت بخشی با این دو بازی داشته باشند.

به طور کلی پابجی و فری فایر نمرات بالایی در هر بخش گرفته اند و این شما هستید که در نهایت میان این دو بازی، یکی از آن ها را انتخاب کرده و گیم پلی لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

در نهایت ما در مقایسه پابجی با فری فایر در می‌یابیم که افراد هر یک ذائقه و سلیقه خاص خود در انتخاب بازی دارند. اگر کاراکتر خاص و با قابلیت های منحصر به فرد برایتان اهمیت دارد فری فایر و اگر از سبک بتل رویال استقبال بیشتری می کنید، پابجی برای شما مفیدتر خواهد بود.

گیمرها در حال حاضر با پابجی موبایل احساس راحتی بیشتری داشته و دوست دارند با خرید جم و یو سی، نهایت لذت را ببرند.

qq

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر