کد خبر: 134093
A

محمدهاشمی رفسنجانی: آیت الله خامنه ای هیچ وقت در کانکس زندگی نکرده است

محمدهاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، به سایت دیده‌بان ایران گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!

محمدهاشمی رفسنجانی: آیت الله خامنه ای هیچ وقت در کانکس زندگی نکرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک کارشناس تلویزیون  در شبکه افق چند روز پیش ادعا کرده بود که آیت الله خامنه ای چهار سال ابتدای رهبری خود را در کانکنس زندگی کرده است. 

محمدهاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، به  سایت دیده‌بان ایران گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!

وی در ادامه افزود: درست است آنموقع زیاد شرایط کشور خوب نبود اما نمی‌توانم بپذیرم که رهبری در کانکس زندگی می‌کردند!

 هاشمی رفسنجانی در ادامه به دیده بان ایران گفت: بنده اطلاع دقیقی از این ماجرا ندارم اما تا جایی که مطلعم اصلاً چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ چند روز پیش یکی از کارشناسان صداوسمیا در شبکه «افق» ادعا داشته که آیت‌الله خامنه‌ای در اوایل رهبری‌شان در کانکس زندگی می‌کردند؛ ادعایی که باعث واکنش‌های مختلفی از جانب کاربران در فضای مجازی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر