کد خبر: 134107
A

ایلان ماسک: توییتر برای رسیدن به یک میلیارد کاربر باید به وی‌چت و تیک تاک شبیه‌تر شود

ایلان ماسک در جلسه‌ای به کارمندان توییتر اعلام کرد که اگر این شرکت می‌خواهد به هدف خود یعنی یک میلیارد کاربر دست پیدا کند، باید بیشتر شبیه وی‌چت (WeChat) و تیک‌تاک (TikTok) شود. ماسک در جریان جلسه خود با توییتر که به صورت تماس ویدیویی برگزار شد، گفت: «هیچ جایگزینی برای وی‌چت در خارج از چین وجود ندارد. اگر بتوانیم آن را با توییتر بازسازی کنیم، موفقیت بزرگی خواهیم داشت

ایلان ماسک: توییتر برای رسیدن به یک میلیارد کاربر باید به وی‌چت و تیک تاک شبیه‌تر شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ایلان ماسک در جلسه‌ای به کارمندان توییتر اعلام کرد که اگر این شرکت می‌خواهد به هدف خود یعنی یک میلیارد کاربر دست پیدا کند، باید بیشتر شبیه وی‌چت (WeChat) و تیک‌تاک (TikTok) شود.

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، زمانی که در جریان این جلسه از ماسک پرسیده شد که توییتر چگونه می‌تواند پایگاه کاربران خود و تعامل آن‌ها را افزایش دهد، او توضیح داد که این پلتفرم باید ابزار بیشتری به کاربران خود ارائه کند و مطمئن شود که به اندازه کافی سرگرم‌کننده هستند. ماسک در ادامه توضیحات خود به وی‌چت اشاره کرد، سوپر اپلیکیشن چینی که شبکه‌های اجتماعی را با انجام پرداخت‌ها و بازی‌ها ترکیب کرده است.

ایلان ماسک وی‌چت و تیک‌تاک را تحسین می‌کند

ماسک در جریان جلسه خود با توییتر که به صورت تماس ویدیویی برگزار شد، گفت:

«هیچ جایگزینی برای وی‌چت در خارج از چین وجود ندارد. اگر بتوانیم آن را با توییتر بازسازی کنیم، موفقیت بزرگی خواهیم داشت.»

او همچنین تیک‌تاک را به دلیل «خسته‌کننده» نبودن تحسین کرد و گفت: «ما می‌توانیم توییتر را به همان شیوه برای جذابیت تقویت کنیم».

ماسک در طول صحبت‌های خود به طور خاص روی عملکرد توییتر در انتشار اخبار تاکید داشت و توضیح داد که این پلتفرم برای موفقیت طی 5 تا 10 سال آینده می‌تواند روی ارائه اخبار رسمی و جدید به کاربران تمرکز داشته باشد.

علاوه بر این، ماسک یک بار دیگر تاکید کرد که می‌خواهد توییتر بیشتر روی اشتراک‌ها پرداخت‌ها تمرکز داشته باشد و کاربران برای دریافت برخی خدمات و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد نیاز به پرداخت هزینه دارند. او همچنین بار دیگر به برخورد سختگیرانه نسبت به کاربران فیک این پلتفرم اشاره کرد.

در مجموع، نظرات ایلان ماسک نشان می‌دهد که اگر پیشنهاد او برای خصوصی کردن شرکت انجام شود، تغییرات گسترده‌ای در توییتر ایجاد خواهد کرد. او گفت که می‌خواهد شرکت را از نظر مالی قانونمندتر کند و مخالف ادامه کار کارکنان به صورت دورکاری نیست.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر