کد خبر: 134278
A
اختصاصی دیده بان ایران:

چه کسانی از بودجه صدا و سیما میلیاردر شدند؟

استاد اقتصاد دانشگاه تهران به سایت دیده بان ایران گفت: بودجه موجود در صدا و سیما موجب میلیاردر شدن برخی افراد و شرکت‌های خصوصی شده و افراد متخصص و محبوبی همچون؛ «عادل فردوسی‌پور» نیز که بدون هیچ رفتار غلطی در این رسانه حاضر بودند، به بهانه‌های واهی کنار گذاشته‌اند.

چه کسانی از بودجه صدا و سیما میلیاردر شدند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی پازوکی، اقتصاددان درباره بودجه های میلیاردی رسانه ملی گفت: بودجه موجود در صدا و سیما موجب میلیاردر شدن برخی افراد و شرکت‌های خصوصی شده و افراد متخصص و محبوبی همچون؛ «عادل فردوسی‌پور» نیز که بدون هیچ رفتار غلطی در این رسانه حاضر بودند، به بهانه‌های واهی کنار گذاشته‌اند.

مهدی پازوکی در ادامه به دیده بان ایران گفت: جرم افرادی همچون آقای فردوسی‌پور و «علی  دایی» این است که در این کشور با رفتار سالم در حال تبدیل شدن به قهرمان ملی هستند؛ اما افراد  داخل صدا و سیما چنین جایگاهی را بر نمی‌تابند و آنها را از قاب رسانه حذف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مهدی پازوکی: ضعیف‌ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی سکان هدایت کشور را به عهده گرفته/ انتصابات قبیله‌ای در دولت موج می‌زند/ باقری کنی از اساس برجام را قبول ندارد/ دولت مدعی برنامه ۷ هزار صفحه‌ای چرا تا کنون ۷ خط از برنامه خود را منتشر نکرده؟!

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر