کد خبر: 134306
A

معایب استفاده از ربات اینستاگرام را حتما بدانید!

اکثر افراد به فکر استفاده از روش های جذب فالوور در اینستاگرام هستند. چون واقعا بدون فالوور نمی توانید از اینستاگرام بازخورد خوبی دریافت کنید. یکی از جدیدترین متدها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. حتما شنیده اید که ربات های اینستاگرامی چطور به شما در جذب فالوور واقعی کمک می کنند.

معایب استفاده از ربات اینستاگرام را حتما بدانید!

دیده بان ایران- حتما این جمله را بارها شنیده اید که اینستاگرام معدن طلاست! یا اینستاگرام یک تلویزیون 24 ساعته رایگان برای شماست! یا شعارهای این چنینی که هرکسی را راغب به شروع فعالیت بیزینسی در اینستاگرام می کند. بله درسته واقعا اینستاگرام منبع عظیمی از مشتریان بالقوه برای کسب و کارهای اینترنتی است و هر کسی که فعالیت جدی خود را در اینستاگرام شروع کرده توانسته به درآمدهای میلیاردی از اینستاگرام برسد.

به همین دلیل است که اکثر افراد به فکر استفاده از روش های جذب فالوور در اینستاگرام هستند. چون واقعا بدون فالوور نمی توانید از اینستاگرام بازخورد خوبی دریافت کنید. یکی از جدیدترین متدها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. حتما شنیده اید که ربات های اینستاگرامی چطور به شما در جذب فالوور واقعی کمک می کنند.

ربات اینستاگرام در کنار ویژگی های مثبتی که دارد معایبی هم دارد که قبل از استفاده از آن باید با این معایب آشنا شوید. خیلی از دوستانی که از ربات اینستاگرام برای بالا بردن فالوورهای پیج شان استفاده کرده اند با مشکلاتی مواجه شده اند که قصد داریم در این مقاله در مورد همین مسائل با شما صحبت کنیم. اگر می خواهید از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور پیج تان استفاده کنید پیشنهاد می کنم اول این مقاله بخوانید تا با معایب ربات اینستاگرام آشنا شوید.

 

آشنایی با معایب ربات اینستاگرام

4

ربات اینستاگرام در کنار مزیت های فوق العاده ای که دارد معایبی هم دارد. در این مدت خیلی از پیج های اینستاگرامی را دیده ام که غیرفعال شده اند و دیگر برنگشته اند. اگر از صاحبین این پیج ها سوال کنید چه اتفاقی افتاده است می گویند پیج مان به ربات اینستاگرام وصل بود. کار خاصی دیگری نکرده ایم! همین موضوع را پیگیر شدیم تا بفهمیم واقعا مشکل از کجا بوده است. دقیقا در ادامه مطلب قصد داریم معایب استفاده از ربات اینستاگرام را به شما بگوییم. پس حاشیه را کنار می گذاریم و یک راست می رویم سر اصل مطلب...

 

دیسیبل شدن پیج اینستاگرام

یکی از بزرگترین معایب استفاده از ربات اینستاگرام غیرفعال شدن پیج تان برای همیشه هست. اگر پیج تان توسط اتصال به ربات اینستاگرام غیرفعال شود به هیچ وجه قابل بازگشت نیست!

قضیه از این قرار است که ربات های اینستاگرام برای لاگین کردن اکانت ها به اینستاگرام از پروکسی های مختلفی استفاده می کنند. اینستاگرام هم به اتصال همزمان دو یا سه آی پی به یک اکانت اینستاگرام حساس است. به خاطر همین شک می کند به اینکه اتصال غیرمجاز به اکانت انجام شده است. همین باعث می شود که برای تامین امنیت پیج آن را مسدود می کند.

از این گذشته اگر موقعی که پیج تان را به ربات متصل می کند سرعت انجام فعالیت ها را بالا قرار دهید باز هم در این صورت احتمال مسدود شدن پیج تان بالا می رود. چون زمانی که مثلا با اکانت اینستاگرام شما در لایک ها یا کامنت های زیادی در ساعت گذاشته شود اینستاگرام شک می کند به اینکه نکنه شما ربات باشید. به خاطر همین سریع پیج تان را دیسیبل می کند.

 

اکشن بلاک و شادوبن شدن پیج

یکی از معایب دیگری که ربات های اینستاگرامی دارند این است که ممکنه باعث شادوبن شدن یا اکشن بلاک شدن پیج شوند. همانطور که قبلا توضیح دادم اینستاگرام طبق قوانینی که دارد فعالیت غیرطبیعی کاربران در اینستاگرام را به خوبی می توانید تشخیص دهد. مثلا هر اکانت اینستاگرام در هر ساعت نباید بیشتر از 20 پست را لایک کند. اگر بیشتر از این باشد اینستاگرام مجبور از پیج خاطی را جریمه کند.

اگر ربات اینستاگرام خود را روی سرعت بالا تنظیم کنید این اتفاق ممکن است دیر یا زود برای پیج تان بیافتد. بهترین راه این است که به سرعت پیشفرض انجام فعالیت ها در ربات اینستاگرام دست نزنید و اجازه دهید با همان سرعت کارش را انجام دهد تا طبیعی جلوه داده شود.

اگر هم اکشن بلاک شوید پیج تان با افت شدیدی مواجه  می شود. احتمال اینکه پست های شما توی هشتگ ها و اکسپلور نرود خیلی زیاد است. همینطور پیج تان در سرچ اینستاگرام دیده نشود! با تمام این اوصاف روند رو به رشد پیج تان متوقف می شود و دیگر نمی توانید فالوورهای جدیدی برای پیج تان جذب کنید.

5

 

پایین آمدن تعامل پیج به همراه افت شدید

همانطور که می دانید میزان تعامل مخاطبان با پیج ها برای اینستاگرام بسیار مهم است. یکی از معایبی که استفاده از ربات اینستاگرام دارد این است که نرخ تعامل مخاطبان در پیج را به شدت کاهش می دهد. البته این موضوع برای همه ربات ها صادق نیست! اکثر پیج هایی که نرخ تعامل شان بعد از استفاده از ربات اینستاگرام پایین می آید به دلیل درست تنظیم نکردن فعالیت های ربات است.

ماهیت فعالیت ربات های اینستاگرام بر پایه تعامل با مخاطبان هدف پیج است. خیلی از کاربرانی که قصد دارند از ربات اینستاگرام استفاده کنند نحوه کارکرد صحیح آن را نمی دانند. مثلا ربات را روی فالو و آنفالو کردن عمومی قرار می دهند که این کار باعث می شود افرادی را فالو و آنفالو کند که اصلا ربطی به کسب و کار پیج شان ندارند. خب در این صورت افرادی وارد پیج شان می شوند که اصلا علاقه ای به حوزه فعالیت شان ندارند. اینجاست که ممکنه فالوورهای واقعی تبدیل به فالوور روح شوند و به مرور زمان نرخ تعامل مخاطبان با پیج پایین می آید.

 

استفاده از ربات اینستاگرام رایگان ممنوع!

از آنجایی که افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و افزایش تعامل یکی از دغدغه های اصلی کاربران اینستاگرام است معمولا در اولین قدم یک ربات اینستاگرام رایگان برای افزایش فالوور را دانلود و نصب می کنند. اپلیکیشن های خارجی برای افزایش فالوور زیاد هستند که اتفاقا همه شون هم رایگان اند.

از آنجایی که ربات های رایگان توسط افراد زیادی به کار گرفته می شوند، این حرکت باعث می شود که الگوریتم اینستاگرام متوجه این شود که همه افرادی که دارند از این برنامه استفاده می کنند ربات هستند. بنابراین فعالیت و دسترسی کاربران را محدود می کند و به کاربر اجازه تعامل با صفحات دیگر را نمی دهد. در نتیجه تعامل صفحه اینستاگرام کاهش می یابد و جذب فالوور جدید به طور کامل متوقف می شود.

فقط یک راه وجود دارد و آن هم استفاده از ربات اینستاگرام پولی است. از قدیم گفتن چیزی که مفت باشه به درد نمی خوره! ربات های اینستاگرام پولی هم آن چنان گران نیستند که بخواهید ریسک کنید و از ربات های رایگان اینستاگرام استفاده کنید. قیمت یک ربات اینستاگرام خوب و مطمئن ماهانه حدود 90 هزار تومان است. اما ارزشش را دارد که پیج اصلی بیزینس تان برای همیشه از دسترس خارج نشود!

 

جمع بندی و پایان

تا الان با مزایا و ویژگی ها ربات اینستاگرام آشنا شده بودید و دلتان می خواست که هر چه سریع تر پیج اینستاگرام خود را به ربات متصل کنید و شروع به جذب فالوور کنید اما ما در این مقاله سعی کردیم جای بدش هم بگوییم. از معایب ربات های اینستاگرامی به شما گفتیم تا متوجه شوید که در آینده چه خطراتی ممکن است پیج تان را تهدید کند. الان دیگه تصمیم با خودتان است که از ربات اینستاگرام استفاده کنید یا خیر!

امیدواریم این مقاله هم برای شما مفید بوده باشد. اگر این مقاله را دوست داشتید حتما با دیگر دوستان خود هم به اشتراکش بگذارید. سوالی هم داشتید در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر