کد خبر: 134352
A

وزیر اطلاعات: بودجه سرویس‌های جاسوسی دشمنان از کل بودجه کشور بیشتر است

سید اسماعیل خطیب: اقتدار و عزت ۴۳ ساله در حالی به وجود آمده که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنه انگیزی، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده‌اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول و قوه الهی و با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، ناکام مانده‌اند و شکست‌های پی در پی متحمل شده‌اند.

وزیر اطلاعات: بودجه سرویس‌های جاسوسی دشمنان از کل بودجه کشور بیشتر است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب ظهر دوشنبه در شورای تأمین استان البرز با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای نفوذ و ایجاد تفرقه در کشور اظهار کرد: بودجه سرویس‌های جاسوسی دشمنان از کل بودجه کشور بیشتر است.

وی به فشارها، تحریم‌ها، برخوردها و فضاسازی‌های مطبوعاتی، رسانه‌ای و جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: اقتدار و عزت ۴۳ ساله در حالی به وجود آمده که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنه انگیزی، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده‌اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول و قوه الهی و با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، ناکام مانده‌اند و شکست‌های پی در پی متحمل شده‌اند.

وزیر اطلاعات به خواسته‌ها، اعتراضات و مطالبات مردم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در خیلی موارد، مطالبات مردم به حق و مورد قبول مسؤولان است و دولت نیز خود را به عنوان خدمتگزار، موظف می‌داند شرایط تحقق مطالبات را متناسب با شأن، منزلت و حرمت مردم، فراهم کند.

وی وجود اقوام، ادیان و مذاهب در استان البرز را فرصت و مزیتی مهم برشمرد و متذکر شد: با کمک مردم استان و بسیج همگانی می‌توان امنیت پایدار و مردمی را تداوم بخشید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر