کد خبر: 134358
A

پیام آیت الله خامنه ای به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران

آیت الله خامنه ای خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه‌ها خاطرنشان کردند: سایه مبارک استاد متعهد و متدین و مجاهد بر سر دانشگاه کشور یکی از بزرگترین نعمتهای الهی و نوید دهنده سرافرازی و رستگاری آینده ملت ایران‌ است.

پیام  آیت الله خامنه ای به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در همایش بسیج اساتید  به مناسبت سالگرد شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید پیام رهبر انقلاب خطاب به اساتید بسیجی توسط حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها قرائت شد.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 به استادان بسیجی دانشگاه و اجتماع آنان در روز ملی بسیج اساتید سلام و درود می فرستم و یاد دانشمند مجاهد شهید مصطفی چمران و دیگر شهدای دانشگاه را عزیز و گرامی می دارم.

سایه مبارک استاد متعهد و متدین و مجاهد بر سر دانشگاه کشور یکی از بزرگترین نعمتهای الهی و نوید دهنده سرافرازی و رستگاری آینده ملت ایران‌ است.

علم نافع و پیشرفته شما چه در موضوعات راهبردی و اساسی و چه در مسائل کاربردی نیاز حتمی و فوری کشور است.

 فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست پیشرفت علمی، نواوری و ماهیت دانش و زبان آن آمیخته با اخلاق و تربیت نفسانی  و همت گماشتن به دو گانه فراگیری تازه های علمی و‌ اجتهاد و تولید علم و وظایف دیگری از این قبیل نیز از جمله مسئولیت‌های استاد علم است و شما بسیجیان عزیز در همه این زمینه ها می توانید پیشگام و‌ پیشران باشید.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر