کد خبر: 134631
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۵ تیر ۱۳۵۹؛

تشکیل تیم مرگ توسط مافیا برای ترور خلخالی!

کشف شبکه ترور و بمب گذاری در تهران! این تیتر یکی است که روزنامه ۲۰ صفحه ای اطلاعات ۴۲ سال قبل امروز پنجشنبه ۵ تیر سال ۱۳۵۹ برای صفحه نخست خود انتخاب کرده است و همچنین در ادامه آمده، لیست ترور شخصیتها نیز بدست ماموران افتاده است.

تشکیل تیم مرگ توسط مافیا برای ترور خلخالی!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کشف شبکه ترور و بمب گذاری در تهران! این تیتر یکی است که روزنامه ۲۰ صفحه ای اطلاعات ۴۲ سال قبل امروز پنجشنبه ۵ تیر سال ۱۳۵۹ برای صفحه نخست خود انتخاب کرده است و همچنین در ادامه آمده، لیست ترور شخصیتها نیز بدست ماموران افتاده است. 

-5888768551207156058_121

سخنان امام درباره منافقین که آنها را بدتر از کفار دانسته بود و اینکه اینها عمال ارتجاع هستند و اظهارات دکتر محمدجواد باهنر عضو ستاد انقلاب فرهنگی مبنی بر اینکه انقلاب فرهنگی شامل مدارس هم می شود و بازدید رئیس جمهور بنی صدر از زندان قصر از جمله خبرهای مهم دیگر این نسخه از روزنامه به شمار می آیند. 

مافیا برای قتل خلخالی تیم مرگ تشکیل داد! این خبر که در صفحه اول روزنامه کار شده هم در نوع خود جالب توجه است. به صفحات داخلی روزنامه رفته تا ببینیم ماجرا از چه قرار است؛

 سازمان بین‌المللی «مافیا» که یک سازمان جنایی تروریسیتی است، در صدد ترور آیت‌الله خلخالی برآمده است. یونایدتپرس که این خبر را از قول روزنامه کویتی الانباء مخابره کرده است، هدف از ترور آیت‌الله خلخالی توسط مافیا را انتقام خون ده‌ها تن از بازرگانان مواد مخدر عضو مافیا ذکر کرده است که طی مدت‌زمان کوتاهی به دستور آیت‌الله خلخالی در ایران اعدام شده‌اند.

یونایدتپرس از قول الانباء می‌افزاید: سازمان مافیا به آیت‌الله خلخالی پیشنهاد کرد که در قبال هفت میلیون دلار رشوه، از اعدام قاچاقچیان عضو مافیا صرف نظر کند. لکن آیت‌الله خلخالی پس از گرفتن این پول واسطه مافیا را اعدام کرد. مافیا پس از تحمل این شکست از آیت‌الله خلخالی، در صدد قتل او برآمد و برای ترور او یک تیم ترور هشت نفری به ایران فرستاده است.

-5888768551207156057_121

آیت‌الله خلخالی سرپرست ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری پارس، خبر روزنامه کویتی الانباء را که مورد استفاده یونایتدپرس واقع شده است تکذیب کرد و در این مورد گفت:

 

مافیایی‌ها من را به عناوین مختلف تهدید می‌کنند، اما حربه این تهدید کند است. تلاش در این است که ما را از عمل قاطعانه مبارزه با مواد مخدر بازدارند. آن‌ها توصیه کردند که باند بین‌المللی دست‌اندرکار مواد مخد باند خطرناکی است که حتی پلیس بین‌المللی نیز در این باند دست دارد و با آن‌ها همکاری می‌کند، تاکنون هیچ دولتی و یا قدرتی یارای مبارزه با آن را نداشته است. اما من به آن‌ها گفتم و در عمل هم نشان دادم که با این قدرت بزرگ خطرناک جهانی مبارزه خواهم کرد و در این راه بزرگ‌ترین پشتوانه من پشتیبانی ملت ایران است که همکاری صمیمانه پاسداران انقلاب، افراد ژاندارمری و پلیس را نیز به همراه دارد. اعضای باند بین‌المللی مواد مخدر برای منحرف کردن ما از راه مبارزه حتی مبالغی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهادِ دادنِ رشوه کردند که البته این عوامل خیلی کوچک‌تر از آن‌اند که ما را از این هدف مقدس دور دارند.

آیت‌الله خلخالی در مورد جرایمی که از قاچاقچیان گرفته شده است گفت؛

 بالاترین رقم جریمه‌ای که ما از قاچاقچیان گرفته‌ایم، سه میلیون تومان بوده است که جمع این جرایم بالغ بر پانزده میلیون تومان می‌باشد که بخشی از این رقم صرف مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان می‌گردد.

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر