کد خبر: 13479
A

کی‌روش از کلمه «اخراج» استفاده نکرده است

خبر اخراج دستیاران کارلوس کی‌روش روز گذشته با واکنش سرمربی تیم ملی همراه شد.

کی‌روش از کلمه «اخراج» استفاده نکرده است

بعد از جلسه دیروز کارلوس کی‌روش با رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی فوتبال به انتشار خبر «اخراج دستیاران ایرانی‌» خود واکنش نشان داد.

هرچند دیروز نقل قولی از سرمربی تیم ملی فوتبال منتشر شد، اما بررسی دقیق صحبت‌های کی‌روش نشان می‌دهد او تصمیمی برای برکناری دستیارانش ندارد و حتی با احترام از آنها یاد می‌کند؛ جایی که او استفاده از کلمه «اخراج» را زائیده تخیلات می‌داند و می‌گوید دلیلی برای اخراج همکارانش از تیم ملی نمی‌بیند.

پرسش و پاسخ انجام شده به این شرح است:

خبرنگار می‌پرسد: امروز خبری منتشر شد و گفته شد شما اعلام کرده‌اید دستیاران ایرانی‌تان را نمی‌خواهید. درباره این موضوع صحبت می‌کنید؟

کی‌روش در پاسخ به این سوال می‌گوید: این موضوع به طور کامل گمانه‌زنی است. در شرایطی قرار ندارم که بخواهم کسی را اخراج کنم و دلیلی ندارد که بخواهم از تیمم افرادی را اخراج کنم. فقط می‌توانم بگویم که در این لحظه، برنامه‌های تیم بر طبق قوانین فیفا است و من هم به موافق این برنامه نیستم و اعتقاد ندارم این صحیح است و بر اساس این قوانین ما نیاز به کادر برای تمرینات و برنامه‌های توسعه‌ای نداریم لذا من تعدادی از آنها را از دست خواهم داد چون جایی برای انجام برنامه‌های تمرینی و توسعه‌ای نیست. تصمیم نهایی در اختیار من قرار ندارد. تنها نظرم را بر پایه قوانین فیفا ارائه کردم. تیم ملی برای بازی با قطر تنها چهار روز زمان دارد و دلیلی نمی‌بینم که کادر در برنامه‌های تمرینی، آموزشی و توسعه‌ای حضور داشته باشد اما در نهایت تصمیم با فدراسیون فوتبال است و این تصمیم با من نیست.

در ادامه، مترجمی که وظیفه برگرداندن صحبت‌های کی‌روش را برعهده داشت، برای گرفتن تأیید نهایی حرف‌های سرمربی تیم ملی از کلمه «اخراج» استفاده کرد که سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت: نه، اخراج نه. این موضوع کاملاً اشتباه است. این مطالب تخیلی است. فردی اخراج نمی‌شود. زمانی که شما چهار روز تمرین دارید باید همه پروژه‌های انجام شده توسط فدراسیون توسط مربیان محدودی انجام شود و ما به خاطر دلایلی که می‌دانید مجبوریم بر اساس مقررات فیفا کار کنیم.

 

منبع: کاپ

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر