کد خبر: 13483
A

واکنش وزیر صنعت به نامه توکلی: همه محتوای این نامه دروغ است

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نامه اخیر احمد توکلی به معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: همه محتوای این نامه دروغ است و او باید در این باره توضیح دهد.

واکنش وزیر صنعت به نامه توکلی: همه محتوای این نامه دروغ است
 محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت در حاشیه جلسه امروز هیأت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های این وزارتخانه برای دهه فجر اظهار کرد: نزدیک به سیصد طرح در دهه فجر امسال از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.
 
وی گفت: دولت قول داده بود از ابتدای سال تا پایان حدود 5 هزار طرح صنعتی جدید افتتاح کند و تا امروز بیش از 4 هزار طرح مورد افتتاح قرار گرفته است.
 
وزیر صنعت همچنین درباره تاثیر دستور اخیر ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع ایرانی به آمریکا در رفت و آمدهای بازرگانان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ما رابطه تجاری با آمریکا نداشته‌ایم، این دستور عملا  تاثیری در تجارت ما نخواهد داشت. چه در دوران تحریم و چه در دوران پس از تحریم، داد و ستد آنچنانی با آمریکا نداشته‌ایم و فقط در دوران پساتحریم صادرات فرش و پسته به آمریکا در گذشته ممنوع بود آزاد شد.
 
نعمت‌زاده در پاسخ به پرسش ایسنا درباره نامه اخیر احمد توکلی به معاون اول رئیس‌جمهور درباره وزیر صنعت، اظهار کرد: همه این نامه دروغ است و آقای توکلی باید در این باره توضیح دهد. من قبلا از ایشان شکایت کرده‌ام و دادگاه نیز به او گفته است صحبت‌هایشان را تمام کنند اما متاسفانه ایشان گاهی از این حرف‌ها می‌زنند.

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر