کد خبر: 13491
A

ملی‌پوشان وزنه برداری در قهرمانی کشور شرکت نمی‌کنند / خبری از تصمیم در مورد رستمی نبود

در جلسه شورای عالی فنی وزنه‌برداری تصمیم گیری شد ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکنند.

ملی‌پوشان وزنه برداری در قهرمانی کشور شرکت نمی‌کنند / خبری از تصمیم در مورد رستمی نبود

فدراسیون وزنه برداری:  بیست و دومین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری امروز (چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه)  با بررسی وضعیت تیم های ملی بزرگسالان و پایه، برگزار شد. سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان در جلسه حضور پیدا کرد و چگونگی حضور ملی پوشان در مسابقات مختلف داخلی پیش رو پرداخته و شرایط تمرینی اردو نشینان سه رده را بررسی شد.

با درخواست سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان ایران در خصوص ممنوعیت حضور ملی‌پوشان بزرگسال در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور(اهواز) دلایل فنی اعلام شده وی از نظر شورای عالی فنی مورد موافقت قرار گرفت.


برهمین اساس مقرر شد:
۱- مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که قرار است در تاریخ ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه در اهواز برگزار شود بدون حضور ملی پوشان(به دلیل فاصله نزدیک زمانی این رقابت با فینال لیگ و دومین دوره جام بین المللی فجر) طبق برنامه کمیته مسابقات برگزار گردد.
۲- هفته پنجم(فینال)لیگ برتر باشگاه های کشور طبق برنامه تعیین شده طی روزهای ۴تا ۷ اسفند ماه با حضور تمامی وزنه بدراران ملی پوش به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری اهواز در این شهر برگزار شود.
۳- تمامی تیم های شرکت کننده در فینال لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور می توانند؛ ورزشکارانی را که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می نمایند در صورت تمایل رکوردهایشان را در فینال لیگ برای خود محاسبه و اعلام نمایند.
۴- مقرر گردید(رضا بیرالوند و علی داودی ) ۲ ملی پوش نخبه تیم ملی جوانان، که به صورت برجسته در مسابقات داخلی و بین المللی یک سال گذشته شرکت و رکوردهای در حد بزرگسالان داشتند، پس از مسابقات جهانی جوانان در خرداد سال ۹۶، به جمع اردونشینان بزرگسال اضافه شوند.

 

مهدی عطار اشرفی, محمد ذهتاب رییس شورا و مصطفی حکمت پور در این جلسه عایب بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر