کد خبر: 135063
A

کشف بیش از یک هزار میلیارد کالای احتکاری در کشور

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال کالای اساسی احتکاری و معیشت‌محور در کشور، خبر داد.

کشف بیش از یک هزار میلیارد کالای احتکاری در کشور

به گزارش دیده بان ایران: سرهنگ "جلال امینی" اظهار کرد: در راستای بـرنـامـه سالیانه عملیاتی پلیــس امنیت اقتصادی، دومین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز (مبارزه با قاچاق کالا در حوزه اقلام اساسی، معیشت محور و کالاهای استراتژیک) در هفته آخر خرداد ماه امسال در سراسر کشور با استفـاده از تمـامـی امکانات و ظرفیت رده های انتظامی و مرزبانی به مرحله اجــــرا درآمد.

وی افزود: در اجــرای طرح مذکور دام زنده (سبک و سنگین)، آرد، گندم، برنج، روغن و شکر، نهاده‌های خوراک دام، نهاده های کشاورزی (کود شیمیایی و سموم)، چوب آلات جنگلی، دخانی، ماینر، لوازم خانگی، الکترونیکی، لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه، تجهیزات پزشکی، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های سوختی و ... کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بالغ بر یک هزار و 384 میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا 533 متهم دستگیر و 392 دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز توقیف شد.

سرهنگ جلال امینی یادآور شد: کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده های متشکله تحویل مــراجـع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم، از هموطنان خواست که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی در این زمینه، مراتب را از طریق فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر