کد خبر: 135102
A
قاسم محمد طهرانی:

چارچوب نظام با شورای نگهبان حفظ می‌شود

رییس پیشین دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران گفت:

چارچوب نظام با شورای نگهبان حفظ می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ جلسه تودیع و معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران صبح امروز برگزار شد. در جریان این نشست طهرانی رییس پیشین دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران و فرماندار تهران گفت: خدا را شاکرم که در این جمع ارزشمند هستم که عمر و جوانی‌ام را کنارشان سر کرده‌ام. به گمانم دفاتر شورای نگهبان اثرات خوبی را برای نظام داشتند و کارهای بزرگی انجام شد. کارهای ارزشمندی که در حد مقیاس و اندازه نیست و خیلی پرثمر است. شورای نگهبان حسابش با کارهای اجرایی جدا است و کارها در محیط بسیار تمیز و آماده‌ای انجام شده و چارچوب نظام با شورای نگهبان حفظ می‌شود.

وی ادامه داد: موجودیت سیاسی نظام با شورای نگهبان است. یک رییس‌جمهور ناکارآمد و مجلس دور از نظام مسیر را عوض می‌کند. یک فرمانداری در تهران است برای ٨ میلیون جمعیت و ما در همه مناطق دفتر داریم و این در شرایطی است که خیلی پول هم نداریم.

طهرانی یادآور شد: امروز که در فرمانداری تهران هستیم می‌بینم ما چه کارهایی انجام دادیم و گاهی رای را زودتر از وزارت کشور اعلام می‌کردیم. این سازمان انسانی غیرموظف کارش را خیلی خوب انجام داده است. من امروز به عملکرد خودم امتیاز نمی‌دهم. در این ١۶ و ١٧ سال کارهای مهمی انجام شده است. از همه دوستان که در سال‌های گذشته به ما کمک کردند تا کار آبرومندی برای انجام نظام شود، تشکر می‌کنم. امیدوارم آقای میراشرفی هم منشأ برکات برای نظام باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر