کد خبر: 135212
A

پاسخ رسمی بایرن مونیخ به شایعه جذب رونالدو

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ شایعات تلاش این تیم برای جذب کریستیانو رونالدو را رد کرد.

پاسخ رسمی بایرن مونیخ به شایعه جذب رونالدو

به گزارش دیده بان ایران؛ کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد تنها بعد از یک سال حضور در ترکیب این تیم قصد جدایی دارد و حتی در تمرینات پیش فصل شیاطین سرخ نیز غیبت کرده است. در روزهای اخیر از تیم هایی چون بایرن مونیخ، چلسی و حتی رم و ناپولی نیز به عنوان مشتریان احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده، اما به نظر می رسد باشگاه آلمانی حداقل فعلا چنین قصدی ندارد.

شب گذشته و در خیابان یکی از هواداران بایرن مونیخ از حسن صالح حمیدزیچ در مورد احتمال جذب کریستیانو رونالدو سوال می کند و پاسخ او منفی است. فیلم این مکالمه کوتاه منتشر شده و بدین ترتیب به نظر می رسد باید نام بایرن مونیخ را از مشتریان احتمالی کریستیانو رونالدو در فصل تابستان امسال خط زد.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ حتی در صورت فروش روبرت لواندوفسکی در فصل تابستان نیز کریستیانو رونالدو را هدف قرار نداده و برای جذب این ستاره پرتغالی اقدام نمی کند. اما در پرونده لواندوفسکی، بایرن به دلیل رفتار گیج کننده و عجیب از سوی مهاجم و باشگاه اسپانیایی، تلاش می کند تا قیمت را تا بیشترین حد ممکن بالا برده و سود خوبی از فروش ستاره لهستانی خود داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر