کد خبر: 135244
A

حقیقت پور: سوپرانقلابی ها نگذاشتند برجام به نتیجه برسد/ تعداد سوپرانقلابی‌ها زیاد نیست اما قدرت دارند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس نهم درباره «سوپر انقلابی» ها می گوید: این ها در نهادهای قدرت مستقر هستند، تعدادشان کم است اما بلندگو دارند و صدایشان بلند است.

حقیقت پور: سوپرانقلابی ها نگذاشتند برجام به نتیجه برسد/ تعداد سوپرانقلابی‌ها زیاد نیست اما قدرت دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ منصور حقیقت‌پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس نهم با اشاره به برخی کنشگران افراطی که از آنها به عنوان سوپرانقلابی یاد می شود گفت: در شرایط امروز سوپرانقلابی‌ها بسیاری از نهادها و مبادی قدرت را در دست دارند و این غیر قابل کتمان است.

 

وی همچنین تاکید کرد: وقتی در حرم امام(ره) این سوپر انقلابی‌ها علی‌رغم شناختی که از سیره امام خامنه‌ای دارند که این نوع کارها را قبول نمی کند، مجددا این اقدامات را راه می‌اندازند، نشان می دهد که تا چه اندازه در همه جا حضور دارند.


حقیقت پور در ادامه با اشاره به سنگ‌اندازی‌های سوپرانقلابی‌ها در زمینه توافق هسته‌ای نیز گفت: همین سوپرانقلابی ها بودند که نگذاشتند برجام به نتیجه خوبی برای ایران برسد.


وی ادامه داد: این ها در نهادهای قدرت مستقر هستند، تعدادشان کم است اما بلندگو دارند و صدایشان بلند است.

 


حقیقت پور با تاکید مجدد بر این که سوپرانقلابی‌ها برخی نهادهای قدرت را در اختیار دارند، گفت: این ها در صدا وسیما حضور جدی و پررنگ دارند، بسیاری از تریبون ها را در دست دارند، فضای مجازی و برخی رسانه‌های مهم را در اختیار دارند و بلندگوی مجلس را در دست دارند و نمایش قدرت می‌دهند.

 


مشاور رییس مجلس دهم با بیان این که «تعداد سوپرانقلابی‌ها زیاد نیست اما بلندگوهای زیادی در اختیار دارند»، تاکید کرد: من تصور می کنم مردم ایران عقلای فهیم فراوانی دارند اما این عقلا در قدرت نیستند و در حاشیه قرار گرفته اند.

 

وی افزود: متاسفانه عقلا در حاشیه هستند اما عده ای که ذائقه تندی دارند و تند مزاج هستند -علی رغم تعداد کم شان- مراکز و مراجع تولید ثروت و هدایت رسانه را در دست دارند.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان این که این سوپرانقلابی‌ها در مراجع انتخاباتی تصمیم‌گیر نیز حضور دارند، گفت: این ها در نهادهای نظارتی و انتخاباتی نیز حضور دارند و اراده می‌کنند تا در انتخابات چه کسانی حضور داشته باشند و چه کسانی را حذف کنند، چنین کارهایی را در سال های اخیر با همان عده قلیل شان در نهادهای قدرت انجام دادند.

منبع: جمهوریت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر