کد خبر: 135255
A
اختصاصی دیده‌بان ایران:

ماجرای ۵۰ سال مدیریت «قالیباف» سهل انگاری اداره اخبار مجلس بود یا گاف رئیس؟

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روزگذشته در نخستین کنگره معلمان انقلاب اسلامی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد به نکته ای اشاره کرد که حواشی بسیاری به دنبال داشت.

ماجرای ۵۰ سال مدیریت «قالیباف»  سهل انگاری اداره اخبار مجلس بود یا گاف رئیس؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روزگذشته در نخستین کنگره معلمان انقلاب اسلامی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد به نکته ای اشاره کرد که حواشی بسیاری به دنبال داشت.

او در جمع معلمان گفت: "به عنوان مدیری که بیش از ۵۰ سال در سطوح و حوزه‌های مختلف تجربه کسب کرده‌ام، می‌گویم که راه نجات کشور آموزش و پرورش است؛ معلمان نیز باید بدانند که بزرگترین بار مسئولیت بر دوش آنهاست."

جمله ای که بلافاصله در شبکه های اجتماعی واکنش های بسیاری را به دنبال داشت. قالیباف متولد  شهریور ۱۳۴۰ است و اگر این اظهارات را مدنظر قرار دهیم رئیس مجلس انقلابی از 17 سالگی و در دوره پهلوی دوم هم مدیر بوده است.

اما نکته حائز اهمیت اینجاست که فردی به نام «امیرحسین یزدان پناه» رئیس اداره اخبار مجلس که از نزدیکان قالیباف هم به شمار می رود با انتشار یک توییت به سایت دیده بان ایران حمله و با این رسانه نقل کننده خبر تسویه حساب کرد. او مدعی شد این جمله قالیباف که گفته پنجاه سال سابقه کار دارد اشتباه خبرنگار بوده و قالیباف مدعی چهل سال مدیریت بود.

این در حالی است که منبع دیده بان ایران خبرگزاری ایسنا بود و دیگر خبرگزاری ها مانند ایلنا، مهر ...  این جمله را منتشر کردند  حتی خبرگزاری ایلنا هم این جمله را هنوز تغییر نداده؛  بسیاری از رسانه های دیگر هم سخنان رئیس مجلس در اردوگاه شهید باهنر را با تیتر پنجاه سال مدیریت بازتاب داده اند.

نکته دیگر این است که اگر طبق توییت «امیرحسین یزدان پناه» خبرنگار در پوشش سخنان قالیباف دچار اشتباه شده باشد طبق روال؛  اداره اخبار مجلس باید اصلاحیه رسمی برای رسانه ها ارسال می کرد تا خبرگزاری ها و رسانه های خبری خبر را اصلاح می کردند نه اینکه رئیس اداره اخبار مجلس در اقدامی غیرحرفه ای، آن هم در توییتر به دیده بان ایران حمله کند. 

دیده بان ایران طی عمر شش ساله خود همواره تلاش کرده که بازتاب مشکلات و دغدغه های مردم باشد و در انتشار خبر و گزارش همواره سعی کرده «صحت و دقت را فدای سرعت نکند.»

با این وجود در ادامه تصاویر تیترهای خبرگزاری های مختلف را منتشر می کنیم تا شما مخاطبان متوجه آنچه که در بالا به آن اشاره شد شوید.

امیدواریم که در ادامه شاهد چنین مواضع غیرحرفه ای از سوی نزدیکان آقای قالیباف نباشیم و این همکاران به جای پرداختن به اصل ماجرا سراغ افسار شتر را نروند.

1

7a502c65-70a1-47a2-8042-02f10954958d (1)

38ed17f1-a08f-4227-8f0a-3923c53a1339

ba525b83-b87c-4bd5-a2d3-a6b11d4e89b2

f18d60d3-28a9-46ee-8c95-89df923dcf09

ww

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر