کد خبر: 135263
A

شیک ترین و لاکچری ترین سرویس خواب های سال ۱۴۰۱

برای انتخاب و خرید یک سرویس خواب مناسب باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید که چقدر هزینه میکنید چه سبکی مدنظرتونه و.. در این مطلب سعی کردیم علاوه بر آن چند مدل سرویس خواب لاکچری جدید را معرفی میکنیم.

شیک ترین و لاکچری ترین سرویس خواب های سال ۱۴۰۱

دیده بان ایران- خواب یکی از لذت‌بخش‌ترین و اصلی‌ترین ارکان استراحت برای هر فردی است. همه‌ی ما دوست داریم تا بعد از گذراندن 1 روز کاری و بازگشت به منزل در محیطی آرام و دارای فاکتورهای لازم جهت تامین آسایش ذهنی و فیزیکی به استراحت بپردازیم.

تاثیر برخورداری از خواب خوب بر عملکرد افراد در طول روز بر هیچکس پوشیده نیست. بنابراین لازم است تا در انتخاب سرویس خواب نهایت دقت را به خرج داد تا در حین برخورداری از شرایط مطلوب برای خواب و استراحت، زیبایی بصری کافی نیز داشته باشد.

1

گروه مبلمان فیدار، تولید کننده‌ی انواع مبلمان و سرویس خواب و سایر لوازم چوبی، در انواع سبک‌های کلاسیک، نئوکلاسیک و... با برخورداری از خدمات حضوری و آنلاین مشاوره و خرید، و خدمات پس از فروش تضمین شده، تجربه‌ای شیرین از خرید را برای مشتریان خود به همراه خواهد داشت. به همین منظور بر آن شدیم تا با معرفی این برند موفق و نام آشنا در این زمینه و با استفاده از دانش و تجربه‌ی چندین ساله‌ی آن‌ها، به بررسی انواع مدل سرویس خواب و معیارهای اصلی برای انتخاب آن بپردازیم.

فاکتورهای مهم در انتخاب سرویس خواب

برای خرید سرویس خوابی که هم آرامش و راحتی مطلوب را برای شما ایجاد کند و هم نمایی زیبا به محیط دهد لازم است تا فاکتورهایی را مدنظر قرار داد، که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

1. اندازه‌گیری ابعاد اتاق

حتما قبل از اقدام به خرید سرویس خواب، ابعاد اتاقی را که سرویس خواب در آن قرار می‌گیرد را مدنظر داشته باشید. این موضوع کمک می‌کند تا مدل‌هایی را انتخاب کنید که مطابق با فضای در دسترس شما، هستند.

با این کار از خرید سرویس‌خواب‌هایی که ممکن است بر چیدمان سایر اجزا تاثیر گذارند و یا رفت و آمد و سایر موراد را دچار اختلال کنند به صفر می‌رسد.

2. در نظر گرفتن بودجه‌ی خرید

قطعا بار مالی خرید هرچیزی از مسائل مهم و قابل توجه است. بنابراین قبل از اقدام به خرید سرویس خواب حتما بودجه‌ی مشخصی برای آن درنظر بگیرید. این امر باعث می‌شود با اعلام بودجه به خریدار، بتوانید با سردرگمی کمتری سرویس خوابی مناسب برای خود تهیه نمایید.

3. کیفیت متریال به کار رفته

این مورد یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما در نظر داشته باشید. متریال به کار رفته در ساخت سرویس خواب باید حتما از نوع درجه یک و مقاوم  مستحکم باشد. استفاده از متریال نامناسب در ساخت این وسایل ممکن است مورادی همچون اختلال در خواب راحت، تغییر فرم اصلی و ... را در جریان استفاده از آن به همراه داشته باشد.

4. انتخاب رنگ و سبک

دقت به انتخاب سرویس خواب در سبکی که با سایر وسایل اتاق همخوانی داشته باشد  در عین حال با سلیقه‌ی شما همسو باشد امری مهم است. همچنین توجه به رنگ نیز از دیگر فاکتورهای مهم انتخاب این وسایل است. زیرا تاثیر همخوانی رنگ با روحیه فرد و نیز استفاده از رنگ‌هایی مناسب که آرامش بخش و تسکین دهنده باشند می‌تواند بر کیفیت خواب شما موثر باشد.

2

نکاتی برای خرید تشک مناسب

از تاثیر تشک و کیفیت و جنس آن بر کیفیت خواب و میزان رضایتی که در استفاده از آن باید حاصل گردد نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. تشک‌ها در انواع متنوعی از جمله: تشک فنری، تشک مموری فوم، تشک هیبرید، تشک لاتکس و ... وجود دارند. لازم است با توجه به شرایط فیزیک خود مناسب‌ترین آن‌ها را مورد انتخاب قرار دهید.

  • تشک‌های فنری تقریبا قدیمی‌ترین و البته پرفروش‌ترین نوع هستند و بسیار مقاوم‌اند. در ساخت آن‌ها از فنر مارپیچ به عنوان نگهدارنده استفاده شده است. و اطراف آن‌ها را با متریالی چون فوم، فیبر و لایه‌‌های دیگر پوشانده‌اند.
  • تشک مموری فوم قابلیت تغییر شکل به فرم بدن فردی که روی آن دراز کشیده است را دارد. این تشک برای افرادی که دچار درد و مشکلات مفاصل و یا مشکل خواب هستند بسیار مناسب است.
  • تشک هیبرید دارای دو یا چند سیستم نگهدارنده‌اند. ترکیبی از مموری فوم با سیستم فنر داخلی. یعنی در حین ایجاد راحتی تشک مموری فوم، فنریت تشک فنری نیز ملموس است.
  • تشک‌های لاتکس بادوام و منعطف هستند و فشار بسیار کمی بر شانه، کمر و مفاصل دارند. همچنین مدل‌های دونفره‌ی آن در صورت حرکت 1 فرد با کنترل حرکت مانع از انتقال آن به نفر دیگر خواهد شد.

انواع سبک سرویس خواب

سرویس خواب نیز مانند سایر وسایل چیدمانی در سبک و مدل‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شود. از انواع آن می‌توان به سرویس‌خواب کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن، مینیمال و ... اشاره داشت که به صورت جزئی به معرفی هریک خواهیم پرداخت.

سرویس خواب کلاسیک و نئوکلاسیک

سبک کلاسیک دارای جزئیات بسیاری در ساختمان اصلی سرویس‌های خواب است. از متریال درجه یک و چوب نفیس در ساخت آن استفاده می‌شود، و همراه با کنده‌کاری و منبت‌های متنوعی است که بنابر مدل آن متفاوت می‌باشد.

سرویس خواب نئوکلاسیک نمونه‌ی مدرنیته و ساده‌تر شده‌ی سبک کلاسیک است. به این معنا که با حفظ شمایل و اصالت سوریس خواب کلاسیک، شکل ساده‌تر و مدرن‌تری به خود گرفته است. این سبک مناسب افرادی است که سبک کلاسیک را با جزئیات کمتر می‌پسندند. برای دیدن جدیدترین مدل های سرویس خواب کلاسیک و آشنایی با روش های تشخیص یک ست اورجینال به لینک https://moblefidar.com/classic-bed-service/ مراجعه کنید.

سرویس خواب مدرن و مینیمال

نوع دیگر سرویس‌های خواب، انواع مدرن و مینیمال آن است. سرویس خواب مدرن، دارای طراحی بسیار ساده و طیف رنگی گسترده‌تری است. این در حالی است که در عین سادگی، جلوه‌ای خاص دارند.

متریال به کار رفته در این سبک معمولا ام دی اف روکش‌دار و وکیوم شده، و یا فلز است. سرویس خواب مینیمال نیز تمام ویژگی‌های سبک مینیمال را داراست. این سبک طرفدار استفاده از وسایلی است که صرفا مورد استفاده قرار میگیرند نه به عنوان دکور. 

چند نمونه از سرویس خواب های لاکچری جدید

در ادامه به بررسی مدل‌هایی زیبا از سرویس خواب می‌پردازیم. شما می‌توانید با بررسی هریک از این مدل‌ها و ایده‌یابی از آن‌ها سرویس خواب مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید.

3

سرویس خواب ویرا

یکی از شیک‌ترین مدل‌های سرویس خواب تولید شده توسط گروه فیدار است که به عنوان سرویس خواب عروس نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. ترکیب چوب سفید و پارچه طوسی به کار رفته در تاج و قسمت پایینی جلوه‌ای بی‌نظیر را به همراه دارد. این سرویس خواب را می‌توانید با سایر ملزومات آن از جمله: میز آرایشی بسیار لوکس با طراحی آینه‌ی 3 تکه، صندلی میز آرایش، دراور با 5 کشو، میز عسلی بغل تختی و یک عدد مبل شزلون طرح رکامیر تهیه نمایید.

4

سرویس خواب وینچزا

اگر از طرفداران سرویس خواب کلاسیک و سلطنتی هستید این مدل برای شما طراحی شده است. ترکیبی از چوب و پارچه در قسمت تاج و جلوی تخت همراه با لمسه‌کاری‌های آن جلوه‌ای لوکس را به همراه دارد. حالت شبکه‌ای به کار رفت در طرفین نیز از دیگر جلوه‌‌های این سرویس خواب است. شما می‌توانید این ست زیبا و دارای منبت‌های جزئی همراه با چوب پتینه شده را که شامل و بغل تختی دارای 2 کشو، میز آرایش، صندلی میز آرایش و آینه‌ای خوش طرح و ساخت می‌باشد تهیه نمایید.

5

سرویس خواب سویل

سرویس خواب مدل سویل از مدل‌‌‌های مینیمالی است که در عین سادگی، بسیار زیبا و چشم‌‌نواز طراحی شده است. استفاده از چوب راش مرغوب و با کیفیت، ساخت تمیز، و رنگ زیبای چوب از ویژگی‌های بارز این سرویس خواب است. اگر از طرفداران سبک مینیمال و مدرن هستید می‌توانید این سرویس خواب را به همراه بغل تختی، میز آرایش و آینه‌های دکوراتیو آن سفارش دهید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر