کد خبر: 135372
A

۹ نکته در مورد چگونه بلیط هواپیما ارزان پیدا کنیم

دانستن چگونگی یافتن ارزان‌ترین بلیط هواپیما می‌تواند به خانواده‌ها کمک کند مقداری زیادی پول در زمانی که بودجه‌ مسافرت کم است، صرفه‌جویی کنند.

۹ نکته در مورد چگونه بلیط هواپیما ارزان پیدا کنیم

دیده بان ایران- دانستن چگونگی یافتن ارزان ترین پروازها برای هر کسی که می خواهد با بودجه بلیط هواپیما داخلی یا با پرواز به خارج از کشور سفر کند ضروری است. پس از دو سال محدودیت سفر، ظاهرا کرونا به خط پایان نزدیکتر می شود. اما با افزایش قیمت ها، قیمت مواد غذایی، کرایه هواپیما و سایر هزینه‌های سفر، خانوارها باید از نکاتی که می‌توانند برای یافتن ارزان‌ترین پروازها استفاده کنند، آگاه باشند.

Tbilit.com  در راستای خرید بلیط هواپیما بدون واسطه به شما کمک می کند تا مطمئن شوید بهترین قیمت را مشاهده می کنید.

تعدادی گام وجود دارد که می توانید برای کمک به یافتن ارزان ترین پروازها انجام دهید. ما مواردی را در زیر شرح داده ایم.

1

1. در چندین سایت جستجو کنید

برای یافتن بهترین خرید بلیط هواپیما، مطمئن شوید که حداقل دو سایت مقایسه را جستجو کرده اید، زیرا آنها تمایل به مقایسه شرکت های مختلف دارند. موتورهای جستجوی خطوط هوایی متعددی وجود دارد که می‌توان آنها را امتحان کرد، از جمله سایت تی بلیط که در حالتی تنظیم شده است که در لحظه جستجو پایین ترین قیمت را به شما نمایش بدهد.

 

2. در مورد تاریخ و زمان سفر انعطاف پذیر باشید

هرچه بتوانید با تاریخ و زمان سفر سازگارتر باشید، احتمال اینکه قیمت مناسبتری پیدا کنید بیشتر است. پرواز در اواسط هفته اغلب ارزان تر از آخر هفته است. داده‌های Tbilit.com نشان می‌دهد که پرواز های داخلی در روز سه‌شنبه در طول تعطیلات تابستانی به جای شنبه، به طور متوسط ​​پایینتر است. بررسی کنید که آیا می توانید با پرواز در صبح زود یا اواخر شب نیز صرفه جویی کنید.

اگر برای شما ساعت پرواز فرقی ندارد پس می توانید مقداری در این بخش به بهبود هزینه ها کمک کنید. استفاده از این تابع جستجو به شما این امکان را می دهد که تاریخ تعطیلات خود را بر اساس زمان ارزان ترین پروازها انتخاب کنید که به نوبه خود می تواند منجر به صرفه جویی زیادی شود.

 

3.در مقصد انعطاف پذیر باشید

گاهی اوقات شما چند مقصد را انتخاب کرده اید. به همین ترتیب، اگر دلتان برای یک مقصد خاص نیست، صرفه جویی در هزینه های پرواز آسان تر خواهد بود. وب‌سایت‌هایی مانند Skyscanner و Tbilit امکان تایپ «همه جا» یا «هرجا» را در جعبه مقصد، در کنار تاریخ‌هایی که می‌خواهید سفر کنید و فرودگاهی که می‌خواهید از آن پرواز کنید، ارائه می‌دهند. سپس لیستی از پروازها به ترتیب ارزان ترین تا گران ترین به شما داده می شود، بنابراین می توانید مناسب ترین پرواز را انتخاب کنید.

 

. 4 پروازهای غیر مستقیم را در نظر بگیرید

اگر خوشحال هستید که پرواز خود را به سفرهای جداگانه تقسیم کنید، باید بررسی کنید که آیا با انتخاب یک پرواز غیر مستقیم در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد یا خیر. اگر بچه‌های خردسال و چمدان‌های زیادی برای حمل دارید، ایده تعویض هواپیما در اواسط سفر و زمان اضافی پرواز ممکن است شما را پر از ترس کند، اما اگر به زحمت اضافی اهمیتی نمی‌دهید، پس‌اندازهای بالقوه ارائه می‌شود. می تواند ارزش آن را داشته باشد.

به عنوان مثال  می توانید از بلیط هواپیما تهران به اردبیل استفاده کنید و بقیه مسیر را رانندگی کنید.

 

5. خطوط هوایی را برا خرید بلیط هواپیما با هم ترکیب کنید

هنگام مقایسه پرواز خود، بررسی کنید که آیا با پرواز با یک شرکت هواپیمایی و بازگشت با هواپیمایی دیگر در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد یا خیر. ممکن است به معنای رزرو بلیط های تکی باشد تا برگشت، اما می توانید پس انداز مناسبی پیدا کنید.

 

6. زودتر بلیط هواپیما را رزرو کنید

در آستانه سال نو یا ایام تعطیلات خاص بلیط افزایش قیمت دارد. باید طوری برنامه ریزی کنید که 3 الی 4 هفته قبل از پرواز اقدام به خرید بلیط کنید تا با افزایش نرخ مواجه نشوید.

 

7.  بلیط هواپیما لحظه آخری بخرید

اگر راضی هستید که بیشتر ریسک کنید، ممکن است آماده باشید که منتظر بمانید تا ببینید آیا می توانید بلیط ارزان پرواز لحظه آخری پیدا کنید. ممکن است مسیرهای کمتر محبوب هنوز نزدیک به تاریخ حرکت صندلی‌های خالی داشته باشند و در نتیجه قیمت‌ها کاهش یابد. برای دیدن بلیط های لحظه آخری به سایت Tbilit.com  مراجعه کنید.

2

8.  از تعطیلات یا رویدادهای مهم اجتناب کنید

 

اگر بتوانید، سفر در طول سال، به جای تعطیلات ، بسیار ارزان تر خواهد بود. همیشه زمان تعطیلات را از قبل بررسی کنید، به یاد داشته باشید که ممکن است بسته به مقصد متفاوت باشد.

در همین راستا، بررسی کنید که آیا ایام مذهبی در تاریخ هایی که به سفر فکر می کنید وجود دارد یا خیر. ارائه دهندگان خطوط هوایی می دانند که تقاضا در این مواقع افزایش می یابد و در نتیجه قیمت بلیط را افزایش می دهد.

 

 

9. آیا پروازهای ارزان‌تر به تاریخی که می‌خواهید سفر کنید نزدیک‌تر است؟

ارزانتر بودن پروازها هر چه به تاریخ سفر نزدیکتر شوید بستگی به مقصد و شرکت هواپیمایی دارد. در سامانه تی بلیط به وضوح این مورد قابل مشاهده است.

این به مقصد شما بستگی دارد – مشهد یا کیش به اندازه خوزستان یا زاهدان یا مثل بلیط هواپیما شیراز به کرمانشاه پر تقاضا نیست. اگر به دنبال چیزی فوق‌العاده در لحظه آخر هستید و می‌بینید که پروازهای دو هفته آینده گران‌تر از پروازهای بیش از دو هفته هستند، ارزش انتظار برای رزرو کردن را نخواهد داشت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر