کد خبر: 135432
A

بهترین سرور برای پابجی موبایل (DNS با پینگ عالی)

ثبات، کاهش پینگ و یا تاخیر در بازی های آنلاین نظیر: پابجی موبایل، کالاف دیوتی، فیفا و... در ایران، از چالش های دیرینه برای گیمرهای این بازی ها محسوب می شود. چالشی که میزان لذت بردن از بازی را به شدت کاهش می دهد.

بهترین سرور برای پابجی موبایل (DNS با پینگ عالی)

دیده بان ایران- ثبات، کاهش پینگ و یا تاخیر در بازی های آنلاین نظیر: پابجی موبایل، کالاف دیوتی، فیفا و... در ایران، از چالش های دیرینه برای گیمرهای این بازی ها محسوب می شود. چالشی که میزان لذت بردن از بازی را به شدت کاهش می دهد. تنظیم DNS  به صورت دستی علاوه بر کمک به کاهش پینگ و ثبات، به رفع برخی تحریم های اینترنتی که به نا حق روی IP گیمرهای ایرانی وضع شده نیز کمک شایانی  می کند. در این نوشتار قصد داریم بر بررسی سرورها به برخی سوالات شما که در این زمینه برایتان پیش آمده نیز پاسخ دهیم.

DNS SERVER چیست؟

مهمترین بخش ارتباطی ما با دنیای اینترنت از طریق DNS انجام می شود اگر بخواهیم به طور خلاصه برایتان توضیح دهیم به این صورت است که برای مثال شما موضوعی را در اینترنت جستجو می کنید، این جستجو‌ها برای یک دیتابیس ارسال می شود و بعد از یافتن پاسخ از دیتابیس، نتیجه جستجو به شما نشان داده می شود. هرچه سرعت این دیتابیس بیشتر باشد، سرعت بارگذاری صفحات نیز به شدت افزایش می یابد. البته در ایران به دلیل سرعت پایین ارائه شده توسط ISP، هرچه قدر هم که از DNS خوب و پر سرعت استفاده کنید، نمی توان انتظار سرعت چشمگیری داشت. البته در بازی های آنلاین مهم نیست که اینترنت شما یک مگابایت و یا یک گیگابایت باشد، مهم سرعت اتصال به سرور بازی است. نزدیکترین سرور‌های بازی به ایران، سرورهای اروپا است، که ping  پایین تری به کاربر می‌دهند.

Title: بهترین سرور پابجی

بهترین سرور بازی پابجی در کشور ایران چیست؟

همانطور که می دانید پینگ، به عنوان یک مسئله مهم در بازی قلمداد می شوف از آن نظر که هر چه پینگ کمتری داشته باشید، دیرتر کشته می شوید و برتری بیشتری دارید نسبت به افرادی که پینگ بالاتری در بازی دارند. و معمولا تعداد پینگ در ایران پینگ 120 و در سایر کشور های همسایه 20 می باشد!!؟؟ یکی از معروف ترین DNS های مورد  استفاده کاربران ایرانی برای انجام بازی هایی مثل:  FORTNITE , COD  و پابجی موبایل DNS 1.1.1.1  برای CloudFlare می باشد که در حال حاضر بهترین سروری که کاربران ایرانی برای بازی پابجی می توانند از آن استفاده کنند سرور  Middle East  است.همینطور بهترین سایت برای خرید یوسی پابجی موبایل برای کابران ایرانی سایت جمینجا می باشد. البته اگر شما جزو کاربرانی هستید که  DNS خود را تغییر داده اند، سرور اروپا توصیه می شود.، به دلیل آنکه پینگ کمتری می دهد و بازی را برایتان راحت تر می کند،

نحوه تغییر DNS  چگونه است؟

اگر قصد تغییر DNS  بر روی کامپیوترتان را دارید می توانید مطابق روشی که در زیر آورده شده عمل کنید:

  1. بر روی آیکون اینترنت خود کلیک راست کنید.

  2. روی گزینه Open Network & Internet Setting کلیک کنید.

  3. در پنجره باز شده بر روی Change Adaptor options کلیک کنید تا پنجره جدید دیگری باز شود.

  4. بر روی آداپتور فعلی خود کلیک و گزینه ی properties را انتخاب کنید.

  5. در پنجره جدید پس از انتخاب Internet protocol version 4 تنظیمات آن را مانند شکل زیر انجام دهید. و اتمام کار....

اگر از گوشی برای بازی استفاده می کنید، می توانید با رفتن به تنظیمات خود بازی، سرورتان را تغییر دهید و پرسرعت ترین سرور مدنظرتان را انتخاب نمایید.

سوالات متدوال در بازی پابجی موبایل؟؟

  1. آیا بدون ذخیره کردن بازی روی شبکه های اجتماعی یا گوگل می توان بازی را انجام داد؟

بله می توان بدون ذخیره کردن بازی بر روی شبکه های اجتماعی و گوگل بازی کرد، اما باید در نظر داشت، در این صورت به عنوان مهمان، وارد بازی می شوید و در صورت پاک شدن بازی و یا تعویض گوشی تمام اطلاعات و مراحل بازی که انجام دادید پاک خواهد شد و بازی را باید از ابتدا شروع کرد. پس عقل حکم می کند در همان شروع اولیه بازی، اکانت خود را در شبکه های اجتماعی ذخیره نمایید.

Title: dns پابجی موبایل

 

  1. علت اجرا نشدن پابجی موبایل روی بعضی از گوشی ها چیست؟

این بازی به دیوایس های متوسط و قوی نیازمند است و قابلیت اجرا  بر روی دیوایس های ضعیف را ندارد. بهتر است قبل از دانلود و نصب پابجی موبایل ابتدا پیش نیاز های بازی از قبیل:  برخورداری از  حداقل اندروید ۵٫۱ و حافظه حداقل ۲ گیگا بایت، برای سیستم عامل اندروید و برخورداری از (IOS) آی او اس نسخه ۹ و حداقل رم یک گیگا بایت برای سیستم عامل آی او اس، را چک نمایید تا مشکلی پیش نیاید.

جمع بندی:

پابجی (PUBG)، بازی مهیجی که الهام گرفته از فیلم Battle Royale می باشد، توسط کره جنوبی ساخته شده و نشر آن را شرکت هلدینگ چینی تنسنت (Tencent)  بر عهده دارد. در این بازی که جدالی بر سر زنده ماندن روی می دهد، سرعت حرف اول را می زند و وجود پینگ بالا در بازی، مساوی با عدم لذت بردن از بازی و مرگ بازیکن است. اگر شما هم برای انجام بازی های آنلاین نظیر: ایکس باکس  (XBOX) یا بازی پابجی موبایل  (PUBG Mobile) یا ... با تحریم مواجه هستید، بهترین راه برای رفع مشکل استفاده از دی ان اس، است. دی ان اس های ثابت، دردسرهای رایج فیلکتر شکن ها و VPN ها را ندارند و از این نظر، خیال گیمرها را برای ورود به بازی آسوده کرده اند.

منبع : geminja

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر