کد خبر: 135433
A

آمادگی بانک تجارت برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای و تکمیل زنجیره ارزش پترول

نشست هم‌اندیشی مدیران عامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس و بانک تجارت به میزبانی پترول برگزار و بر لزوم حمایت از تأمین مالی گروه پترول تأکید شد.

آمادگی بانک تجارت برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای و تکمیل زنجیره ارزش پترول

به گزارش دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی پترول، رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس «پترول» با بیان اینکه امروز بخش‌های مختلف اقتصادی کشور وابسته به گردش چرخ‌های صنعت پتروشیمی هستند، افزود: پترول از جمله شرکت‌های جوان و آینده‌دار صنعت پتروشیمی کشور به شمار می‌رود که با داشتن پرتفوی متنوع از طرح‌های توسعه صنایع تکمیلی و تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی بار توسعه و نوزایی در این صنعت را بر عهده دارد که تمامی این طرح‌های زوده بازده موجب خلق ارزش‌افزوده و افزایش حقوق صاحبان سهام خواهد شد.
قانعی اظهار امیدواری کرد که بانک تجارت به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور تخصص و توان بالایی در حوزه خدمات اعتباری از جمله گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانت‌نامه دارد، می‌تواند کارگشا و یاری‌رسان گروه پترول در پیشبرد اهداف آتی باشد.
هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در این نشست اعلام کرد: تجربه سال‌ها خدمت‌رسانی به فعالان عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، بانک تجارت را به بانک متخصص در این حوزه تبدیل کرده است و ما وظیفه خود می‌دانیم که در اجرای طرح‌های توسعه محور، همچون مشاوری امین و پشتیبان توانمند در کنار این صنعت حضور داشته باشیم‌.
او اظهار امیدواری کرد این بانک شریک تجاری خوبی برای پترول بماند و اسباب توسعه همکاری‌ها بیش‌ازپیش فراهم شود.
در  نشست مدیران عامل گروه پترول و بانک تجارت بر لزوم خدماتی همچون تشکیل کار گروه مشترک بانک و پترول، انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین، استفاده از ظرفیت بانک در مشارکت پروژه‌ها و تامین مالی، گشایش اعتبارات اسنادی و استفاده از اوراق تبعی و… جهت تامین منابع طرح‌های توسعه‌ای پترول به تفاهم رسیدند. این دیدار در طی ماه‌های آتی زمینه ساز رشد و بالندگی پترول و همچنین ارتقاءجایگاه حمایتی بانک تجارت از صنعت پتروشیمی خواهد شد.
گفتنی است نشست‌های مشترک با مدیرعامل‌های بانک مطرح کشور به میزبانی پترول و در راستای همکاری‌های آتی در ارتقای جایگاه پترول و محقق شدن چشم‌انداز بسیار روشن برای آینده سهام‌داران و نقش بسزایی خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر