کد خبر: 135464
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۵۸؛

ورود پاسداران با اسلحه به بیمارستانها ممنوع شد

گزارش ها و اخبار روزنامه ۱۲ صفحه ای آیندگان ۴۳ سال قبل ۱۷ تیر ۱۳۵۸ را در دیدبان تاریخ بخوانید

ورود پاسداران با اسلحه به بیمارستانها ممنوع شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه ۱۲ صفحه ای آیندگان ۴۳ سال قبل امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۵۸ را مشاهده می کنید. 

IMG_20220708_141822_059

تیتر یک روزنامه به مذاکرات همافران با رئیس ستاد ارتش اختصاص دارد و از تیترهای دیگر روزنامه می توان به مقررات تازه فروش ارز و اینکه به هر مسافر دو هزار دلار به نرخ رسمی و دو هزار دلار به نرخ غیررسمی فروخته می شود و تیتر اعلام قطع پرداخت وام بیکاری به کارگران از پایان شهریور و همچنین متوقف شدن امتحانات پایه های  پنجم و ششم نظام قدیم در کنار اعلام مراکز توزیع کارت داوطلبان کنکور در تهران و شهرستانها. 

روزنامه را ورق زده به صفحات داخلی می رویم به خبر درخواست وزارت بهداری از پاسداران برمی خوریم که از آنها خواسته شده با اسلحه به بیمارستانها وارد نشوند. 

IMG_20220708_141818_807

متن کامل این خبر بدین شرح است؛

وزارت بهداری اعلام کرد که ورود پاسداران و افراد کمیته ها با اسلحه به بیمارستانها و آسایشگاههای کشور ممنوع است. این گونه افراد می توانند تنها با مراجعه به مدیران بیمارستانها مشکلات خود را فورا حل کنند. 

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است که مراجعه گروهها و افراد با اسلحه به محیط بیمارستانها، به ویژه مکانهایی که بیماران بستری هستند سبب نگرانی و اضطراب بیماران می شود.

وزارت بهداری یادآور شده است که اعمال برخی از پاسداران و افراد کمیته ها موجب دلسردی کادر پزشکی و مانع از انجام وظایف و خدمات پزشکان در مراکز بهداشتی و درمانی کشور شده و بهمین سبب وزارت بهداری از پاسداران می خواهد که از مراجعه مکرر با اسلحه برای بستری نمودن بیماران خودداری کنند.

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر