کد خبر: 135492
A
برای جلوگیری از اوج گیری مجدد بیماری کرونا؛

نماینده مجلس: مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام سطوح به منظور جلوگیری از رشد فزاینده آمار مبتلایان به بیماری کرونا ضروری است.

نماینده مجلس: مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند

به گزارش دیده بان ایران؛ علی حدادی  با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی، بیان کرد: سلامت جامعه موضوع حائز اهمیتی است، با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا باید به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه جدی شود.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک از سوی مردم گفت: امروز با توجه به رشد مجدد آمار مبتلایان به کرونا، هم صدا و سیما باید مردم را به رعایت پروتکل ها تشویق کند و هم مردم توجه جدی به رعایت پروتکل ها داشته باشند. با رعایت پروتکل ها می توان از تکرار اتفاق های ناخوشایند گذشته جلوگیری کرد.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان مسئولیت سنگینی در قبال این بیماری دارد، تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان بر این موضوع تاکید دارد که مردم نسبت به تزریق واکسن یادآور اقدام کنند چراکه یکی از عوامل موثری که جلوی رشد روزافزون این بیماری را گرفت، واکسیناسیونی بود که سال گذشته با اهتمام ویژه دولت و مردم صورت گرفت، پس رعایت پروتکل ها در هر سطحی برای جلوگیری از اوج گیری مجدد این بیماری ضروری است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر