کد خبر: 13562
A

مجلس به‌دنبال شناسایی جدی شبکه‌های مفاسد اقتصادی

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به صورت مستمر و جدی به دنبال شناسایی و از بین بردن شبکه‌های فعال در خصوص مفاسد اقتصادی است.

مجلس به‌دنبال شناسایی جدی شبکه‌های مفاسد اقتصادی

امیر خجسته با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس، به ایستادگی مردم در مقابل استکبار اشاره و اظهار کرد: مردم ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تحمیل انواع فشارها، تهدیدها و تحریم ها ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه بهترین دستاورد انقلاب، بیداری اسلامی در میان امت های اسلامی است، تاکید کرد: امید جهان اسلام به ایران است و اعتقاد به امنیت که از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، در سوریه، عراق و لبنان به علت قدرت‌نمایی ایران در منطقه وجود دارد.

خجسته با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با بسیج می‌تواند عملیاتی شود، تصریح کرد: بسیجیان که در جنگ غیرممکن‌ها را ممکن کردند و به این علت که متعلق به گروه و جناح خاصی نیستند و تفکر جهادی دارند، در بحث اقتصاد مقاومتی که مغفول مانده و کار نشده است، باید قدرتمند وارد شوند تا روی پای خود بایستیم و تولیدات و صادرات داشته باشیم.

وی با اشاره به ورود 3 هزار کالای قاچاق به کشور و ضربه به تولید داخلی و جلوگیری از داشتن اقتصادی پویا و مقاومتی، افزود: بسیج مهندسین صنعتی با قدرت در قسمت‌های مختلف ورود پیدا کرده‌اند و دولت و مجلس باید در بحث اقتصاد مقاومتی از فعالیت و نقش‌آفرینی این مهندسین بسیجی بهره برده و استفاده کند.

خجسته با بیان اینکه تفکر بسیجی پاک است و می‌تواند غیرممکن‌ها را ممکن کند، گفت: با همین تفکر و ایده بسیج و با تجارب مدیریت ارشد استان در بحث تولید و صنعت همدان، بسیج مهندسین صنعتی می‌تواند به عنوان بازوی استان در تحول اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کند.

وی تاکید کرد: به علت قدرت‌نمایی ایران در منطقه، استکبار از نظر نظامی توان مقابله ندارد، اما از نظر اقتصادی با تصویب و اعمال تحریم‌های گوناگون مبارزه جدیدی آغاز کرده است که باید در این جنگ اقتصادی نیز قدرتمند ورود پیدا کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری و ایجاد ناامنی برای شبکه‌های مفاسد اقتصادی در کشور و برگرداندن بودجه‌های رفته، عنوان کرد: به علت اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی و مطالبه مردمی در برخورد با مفاسد، به صورت مستمر و جدی در مجلس به دنبال شناسایی و از بین بردن شبکه‌های فعال در بحث مفاسد اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: برخی خرده می‌گیرند که مفاسد اقتصادی به علت ایحاد ناامیدی در بین مردم نباید مطرح شود اما به علت تاکید مقام معظم رهبری و مطالبه مردمی باید مفاسد اقتصادی در هر بخش و یا حتی بین مدیران اعلام و تعیین تکلیف شود.

خجسته با تاکید بر حضور 3 هزار نفری مهندسین بسیجی گفت: حضور این مهندسین که آماده فعالیت در جهاد اقتصادی هستند بسیار مطلوب است، به طوری که فعالیت این مهندسین بسیجی کمتر از جهاد در دفاع مقدس نیست.

وی با مخاطب قرار دادن فعالان مجموعه سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اعلام کرد: به عنوان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی آمادگی داریم تا طرح‌های مهندسین صنعتی استان را در مجلس حمایت کرده و به مرحله عملیاتی شدن و اجرایی برسانیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر