کد خبر: 135707
A

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان: دشمن با شعار «چادر محدودیت است» به جنگ حجاب و عفاف آمده است

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با بیان اینکه دشمن با شعار «چادر محدودیت است» به جنگ حجاب و عفاف زن مسلمان آمده است، گفت: این سخن شیطنت آمیز دشمن در صورتی بیان می‌شود که امروز زن مسلمان با پوشش اسلامی در بسیاری از مسابقات و رقابت‌های بین‌المللی همچنان به افتخار آفرینی مشغول هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان: دشمن با شعار «چادر محدودیت است» به جنگ حجاب و عفاف آمده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان در گفت‌وگو با  در کردستان، به حوزه گفت: از آنجایی که تمامی دستورات اسلام علمی و از روی منطق است، بنابراین حرکت در مسیر دستورات اسلامی، زمینه ساز سعادت دنیوی و اخروی ما خواهد بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه حجاب و عفاف یکی از تاکیدات دین اسلام برای مسلمین است، گفت: در میان دستورات الهی و دینی، موضوع حجاب و عفاف به صورت ویژه‌ای مورد توجه قرآن، رسول خدا، ائمه اطهار(ع) قرار دارد.

این استاد حوزه تصریح کرد: دلیل این همه تاکید بر این موضوع مهم، تاثیرگذاری آن بر ساختار جامعه اسلامی است، چرا که حجاب جدای از اینکه برای فرد یک مصونیت به دنبال دارد، به نوعی سطح ناهنجاری‌های فرهنگی و اعتقادی در جامعه را نیز کاهش می‌دهد.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد تلاش‌های مستقیم و غیرمستقیم دشمن برای زدودن حجاب و عفاف از جوامع اسلامی هستیم و برای رسیدن به این نیت پلید خود از امکانات وسیع رسانه‌ای که در اختیار دارند، بهره می‌برند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن با شعار «چادر محدودیت است» به جنگ حجاب و عفاف زن مسلمان آمده است، خاطر نشان کرد: این سخن شیطنت آمیز دشمن در صورتی بیان می‌شود که امروز زن مسلمان با پوشش اسلامی در بسیاری از مسابقات و رقابت‌های بین‌المللی همچنان به افتخار آفرینی مشغول هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان یادآور شد: حجاب نه تنها محدودیتی برای زن مسلمان ایجاد نخواهد کرد، بلکه همین امر خود باعث ایجاد مصونیتی برای بانوی مسلمان در دنیای کنونی می‌شود و این امر هرگز به مذاق دشمنان دین خوش نمی‌آید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر