کد خبر: 135718
A

مهاجرت به اروپا یا مهاجرت معکوس به ایران

مهاجرت به اروپا از طریق روش های متنوعی امکان پذیر است. داوطلبان در پی آسان ترین و به صرفه ترین روش مهاجرت حتی بدون مدرک زبان می باشند. ولی آیا اکثر کشور های اروپایی انتخاب مطلوبی جهت مهاجرت می باشند؟

مهاجرت به اروپا یا مهاجرت معکوس به ایران

دیده بان ایران- مهاجرت به اروپا از طریق روش های متنوعی امکان پذیر است. داوطلبان در پی آسان ترین و به صرفه ترین روش مهاجرت حتی بدون مدرک زبان می باشند. ولی آیا اکثر کشور های اروپایی انتخاب مطلوبی جهت مهاجرت می باشند؟ یا اینکه حتی کشور هایی که عضو شنگن هستند انتخاب مناسبی به حساب می آیند؟ مسئله حائز اهمیت در خصوص مهاجرت این است که هر کشوری ارزش مهاجرت را نخواهد داشت. بدین مفهوم که یا نباید به آن کشور مهاجرت کرد یا بایستی به کشوری رفت که ارزش مهاجرت را داشته باشد.

Capture

اقامت و مهاجرت به اروپا از طریق تحصیل

ممکن است برای شما سوال باشد که مهاجرت به کانادا بهتر است یا مهاجرت به اروپا؟ درخصوص مهاجرت معکوس به ایران در وب سایت دنیای اقتصاد توضیحات کامل داده شده است اما در خصوص مزایای مهاجرت به اروپا در این مقاله به تفصیل اطلاعات کامل را در اختیارتان خواهیم گذاشت. خیلی از اشخاصی که تمایل به اقامت و مهاجرت به اروپا را دارند، تحصیل را جهت اقامت در این قاره انتخاب می کنند. در حقیقت تحصیل برای داوطلبین مهاجرت و اقامت یک روش ورود به این کشور ها به حساب می آید. ولی دقت داشته باشید که احتمال دریافت اقامت دائم برای متقاضیان توسط تحصیل فراهم نمی شود.

اکنون این پرسش مطرح می شود که دانشجو به چه صورتی می تواند  اقامت اروپا را بدست آورد؟ متقاضیان افزون بر تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان می توانند از امکانات عالی این کشور ها به واسطه تحصیل برخوردار شوند. همچنین می توانند به واسطه تحصیل در این کشور ها کمک های زیادی را در راه یافتن شغل مطلوب اخذ نمایند. دانشجویان می توانند بعد از فارغ التحصیلی مدت زمانی را در محل تحصیل خود بگذرانند. حتی می توانند برای خود شغل مناسبی را انتخاب کنند.

در مجموع وضعیت تحصیل در اروپا در دوره های متنوع برای همه داوطلبین فراهم است. ولی با ملاحظه به ضوابط کشور ها و دانشگاه ها ، تفاوت هایی در وضعیت تحصیل در کشور های متنوع وجود دارد. همه این کشور ها از یک روش یکسان تبعیت نمی کنند.

اقامت و مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری

خیلی از داوطلبین قصد دارند از راه سرمایه گذاری دست به مهاجرت به اروپا بزنند.  سالانه داوطلبین بسیاری با ملاحظه به وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این قاره قصد دارند که مبادرت به سرمایه گذاری نمایند.

در این صورت توسط سرمایه گذاری به اقامت اروپا دست پیدا می ‌کنند. شیوه های سرمایه گذاری در اروپا متعدد و مختلف می باشد.  با ملاحظه به سرمایه های متنوع می توان برای شیوه ها و کشور های متنوع مبادرت نمود. من جمله این روش ها ثبت موسسه، خرید ملک، خود حمایتی یا خرید سهام را می توان نام برد. هریک از این روش ها مزایای مختص به خود را دارند. داوطلبین بایستی دقت داشته باشند که هر کدام از این شیوه ها برای هر کشوری با وضعیتی ویژه می باشند.

3

 اقامت و مهاجرت به این قاره

پناهندگی یکی از خطیر ترین و نادرست ترین شیوه های مهاجرت به اروپا می باشد. به هدف درک بهتر از معنی پناهندگی لازم است تا به تعریف آن بپردازیم.  کسانی که به علل متنوعی من جمله رنگ پوست، عقاید، نژاد، مذهب و .... مورد اذیت و آزار قرار می گیرند. یا اینکه این افراد به اذیت و آزار یا مرگ تهدید  می شوند. به هدف حفظ جان خود مجبور به ترک کشور خود و پناه بردن به کشوری دیگر می شوند . بهتر است بدانید هیچ موسسه معتبری خدماتی را نظیر مشاوره یا اقدام در حیطه پناهندگی ارائه نمی دهد.

بیشتر اشخاصی که تمایل دارند به وسیله پناهندگی مهاجرت نمایند، فرض میکنند کشور مقصد شرایط مناسب و عالی در اختیار آنها می گذارد. اما بایستی عرض کرد این فرض کاملا  غلط می باشد. با یک سرچ ساده خواهید فهمید که سالانه متقاضیان زیادی در راه مهاجرت به کشور های اروپایی جان خود را از دست می دهند. این در صورتی است که خیلی از این داوطلبین در صورت تفحص و تحقیق درباره شیوه های مهاجرت می توانستند یکی از روش های قانونی را جهت مهاجرت انتخاب کنند.

شرایط آب و هوا در انتخاب کشور مناسب جهت مهاجرت به اروپا

آب و هوا می تواند در انتخاب کشور مطلوب جهت مهاجرت به اروپا اثر گذار باشد. به موجب شرایط جغرافیایی، بیشتر کشور های اروپایی دارای آب و هوایی سرد، شب های طولانی و روز های کوتاهی هستند. با این وجود بعضی نواحی در این قاره از دمای هوای متوسطی برخوردار می باشند. طول روز و تابش خورشید در آن ها دارای اعتدال می باشند.

شرایط بیمه در انتخاب کشور مطلوب جهت مهاجرت به این قاره

جهت مهاجرت به اروپا بهتر است شرایط بیمه و خدمات اجتماعی کشور های مختلف را بررسی کنید. ضوابط این بیمه ها در کشور های متنوع اروپا متمایز می باشد. برای مثال نروژ، سوئد و فنلاند از لحاظ بیمه و خدمات اجتماعی جز مناسب ترین کشور های این قاره می باشند.

شرایط سرمایه گذاری و امنیت شغلی در انتخاب کشور مناسب جهت مهاجرت به قاره مدنظر

یکی از عوامل موثر در انتخاب کشور مناسب جهت مهاجرت به اروپا سرمایه گذاری و امنیت شغلی می باشد. وضعیت سرمایه گذاری در کشور های متنوع اروپایی متمایز است. مسلما بعضی از کشور ها در قیاس با دیگر کشور ها از وضعیت مناسب تری برخوردارند. از این میان می توان پرتغال، دومینیکا  و اسپانیا را نام برد.

شرایط  اخذ مالیات در کشور ها متنوع جهت مهاجرت به اروپا

شرایط اخذ مالیات جهت مهاجرت به اروپا در کشور های مختلف به چه صورت است؟ روشن است کشور های بهره مند از ضوابط مالیاتی سختگیرانه، جهت سرمایه گذاری زیاد مطلوب نیستند. جهت آشنایی با ضوابط مالیاتی کشور های اروپایی  لازم است با متخصصان امور حقوقی و مهاجرتی مشاوره نمایید.

نرخ بیکاری در انتخاب کشور جهت مهاجرت به قاره مورد نظر

اشتغال یکی از عمده ترین موضوعاتی است که در ضمن مهاجرت به اروپا بایستی به آن دقت نمایید. کم بودن نرخ بیکاری در کشور اروپایی به مفهوم این است که داوطلبین در بازه زمانی کمی بعد از مهاجرت به کار مشغول خواهند شد. کاملا طبیعی است که این موضوع در بهسازی سطح زندگی شخص و فراهم سازی آرامش روانی او اثربخش خواهد بود.

شرایط تحصیلی جهت مهاجرت به این قاره

از عوامل موثر در انتخاب کشور مناسب جهت مهاجرت به اروپا شرایط تحصیلی است. موقعیت و رتبه دانشگاه های کشور مدنظر در بین آموزشگاه های دنیا، مقدار شهریه و هزینه های تحصیلی و زبان از اصلی ترین موضوعات می باشند. باید به این مسائل در زمان مهاجرت تحصیلی توجه ویژه ای نمایید.

2]

جمع بندی

مهاجرت به اروپا معمولا دارای انواع روش ها می باشد. می توان با تحقیق و بررسی با توجه به شرایط خود یکی از کشور های اروپایی را جهت اقامت انتخاب کرد. می توان از طریق تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد فرزند، خود اشتغالی، کاری و ... به این کشور ها مهاجرت کرد. یکی دیگر از روش های مهاجرت به این قاره و کشور های دیگر پناهندگی می باشد. این روش بسیار خطرناک می باشد که هیچ موسسه مهاجرتی معتبری در این حیطه عرضه نمی کند. به شما پیشنهاد می کنیم برای مهاجرت حتما با موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان که دارای مجوز رسمی می باشد مشورت کنید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر