کد خبر: 13572
A

پوکمون گو ۱ میلیارد دلاری شد، با آینده‌ای تاریک

هرچند درآمد ناشی از فروش بازی پوکمون گو از رقم 1 میلیارد دلار فراتر رفت، اما کارشناسان آینده تاریکی را برای این بازی پیش‌بینی می‌کنند.

پوکمون گو ۱ میلیارد دلاری شد، با آینده‌ای تاریک

 اواسط ژانویه بود که فروش بازی محبوب و مبتنی بر واقعیت مجازی پوکمون گو به 950 میلیون دلار رسید و نیناتیک، توسعه‌دهنده این گیم اعلام کرد فروش این بازی در کره جنوب استارت خورده است.

به نوشته «سنسور تاور» این بازی توانست رویال کلش را در بخش درآمد پشت سر بگذارد. گفتنی است در این مدت رویال کلش (عرضه‌شده در دوم مارس 2016) توانست در مدت 10 ماه 550 میلیون دلار در اپ استور و گوگل پلی بفروشد.

این روزها هرچند نیانتیک خود را برای ولنتاین آماده می‌سازد، اما کارشناسان آینده مبهمی برای این بازی واقعیت مجازی متصور شده‌اند چراکه فروش روزانه 18 میلیون دلار الان تبدیل به فروش 1.5 تا 2.5 میلیون دلاری شده است که نشان می‌دهد کاربران نمی‌خواهند پول بیشتری برای این گیم هزینه کنند.

نیانتیک، بر اساس رخدادها فروش پوکمون گو را بالا می‌برد و تا یک سالگی این بازی چند ماهی مانده است تا نسخه دوم پوکمون گو را برای فروش‌های جدید عرضه کند اما ظاهرا کاربران به صورت عادی حاضر به بازی کردن با پوکمون نیستند مگر اینکه رخدادی مانند ولنتاین و ... در کار باشد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر