کد خبر: 135764
A

حادثه هولناک نجف آباد، تصمیمی خانوادگی برای خودکشی بوده است

ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف‌آباد در مجلس یازدهم درباره جزییات خودکشی خانوادگی در شهر نجف آباد گفت:طبق شواهد به‌دست آمده از صحنه هر ۵قربانی به جز دختر نوجوان بابت خودکشی رضایت داشته‌اند و او هم توسط دیگران برای خودکشی فریب داده شده است. اجرای این نقشه تلخ بر عهده پسر خانواده بوده است. او ابتدا دست و پاهای ۴نفر دیگر را بسته و نقشه‌شان را اجرا کرد و سپس درحالی‌که دستش را با قفل و زنجیری که حدود ۳۰سانتی متر طول داشت بسته بود روی چهارپایه رفته و در نهایت خودش نیز قربانی شده است

حادثه هولناک نجف آباد، تصمیمی خانوادگی برای خودکشی بوده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف‌آباد در مجلس یازدهم درباره جزییات خودکشی خانوادگی در شهر نجف آباد از توابع  اصفهان به همشهری گفت: در محل حادثه دست‌نوشته‌هایی با خط ۲ نفر از قربانیان کشف شده که نشان می‌دهد آنها با میل و رضایت خودشان دست به این کار زده‌اند و جای تردیدی در مرگ خودخواسته آنها وجود ندارد.

ابوترابی افزود: مادر و پسر خانواده دچار افسردگی شدیدی بودند و از مدت‌ها قبل در بین نزدیکان و فامیل و به‌طور خودخواسته دچار انزوای شدیدی شده بودند. 

 بنابر گزارش دیده بان ایران این نماینده مجلس مدعی شد: طبق شواهد به‌دست آمده از صحنه هر ۵قربانی به جز دختر نوجوان بابت خودکشی رضایت داشته‌اند و او هم توسط دیگران برای خودکشی فریب داده شده است. اجرای این نقشه تلخ بر عهده پسر خانواده بوده است.

 او ابتدا دست و پاهای ۴نفر دیگر را بسته و نقشه‌شان را اجرا کرد و سپس درحالی‌که دستش را با قفل و زنجیری که حدود ۳۰سانتی متر طول داشت بسته بود روی چهارپایه رفته و در نهایت خودش نیز قربانی شده است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر