کد خبر: 135820
A

اطلاعیه وزارت اطلاعات: اعضای یک شبکه تروریستی در شمال‌غرب کشور را دستگیر کردیم

وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری اعضای یک شبکه‌ تروریستی وابسته به اشرار تجزیه طلب در شمال‌غرب کشور خبر داد.

اطلاعیه وزارت اطلاعات:  اعضای یک شبکه تروریستی در شمال‌غرب کشور را دستگیر کردیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری اعضای یک شبکه‌ تروریستی وابسته به اشرار تجزیه طلب در شمال‌غرب کشور خبر داد.

  با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کلیّه‌ اعضای یک شبکه‌ تروریستی وابسته به اشرار تجزیه طلب در شمال‌غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.

با عنایات الهی، هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با حمایت و همکاری قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و دادگستری استان آذربایجان غربی، کلیّه‌ اعضای یک شبکه‌ تروریستی وابسته به اشرار تجزیه طلب در شمال‌غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.  

شبکه‌ ۱۰ نفره تروریستی مورد بحث در قالب چند هسته‌ هماهنگ و همپوشان، مأموریت‌های متنوع و چندگانه‌ی تخریب، انفجار، حمله به مراکز و تأسیسات حیاتی و اقتصادی کشور تا ایجاد راه بندان جاده‌ای و اخاذی از مردم و به‌ویژه از کارآفرینان موفق بومی را در دستور کار خود داشتند.  

این شبکه که به پشتوانه‌ی استقرار مرکزیت اشرار تروریست در اقلیم کردستان عراق، از طریق مناطق مرزی آذربایجان غربی در حال ورود به کشور بودند؛ در روزهای گذشته با سلسله عملیات هوشمندانه و ضربات برق‌آسا و سهمگین سربازان گمنام امام زمان(عج) مواجه شده و ضمن بازداشت هر ده نفر، کلیه‌ی اقلام پیشرفته‌ی فنی و ارتباطی هسته‌ها و محموله‌ جنگی شامل انواع تسلیحات انفرادی، آرپی‌جی، نارنجک، تی‌ان‌تی و مهمات مربوطه‌ی همراه آن‌ها ضبط گردید. 

وزارت اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و همکاری قرارگاه حمزه سید الشهداء(ع) و دادگستری استان آذربایجان غربی اعلام می دارد؛ که حفظ امنیت ملّت عظیم‌الشأن ایران سرافراز را خط قرمز خود دانسته و پیش از این، بارها به مسئولان اقلیم کردستان عراق تذکر داده و اینک مجدداً هشدار می‌دهد تا نسبت به تخلیه و طرد مزدوران تروریست، اشرار و دشمنان امنیت و آرامش مردم از آن منطقه، اقدام مقتضی را بعمل آورند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر