کد خبر: 13584
A

پیام فراکسیون زنان مجلس به مناسبت دهه فجر

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پیامی با بیان این که زنان تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارند، اعلام کرد که این فراکسیون برای تعالی جایگاه زنان تلاش می‌کند.

پیام فراکسیون زنان مجلس به مناسبت دهه فجر

 در پیام فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و ولادت با سعادت حضرت زینب (س)  آمده است:

«فراکسیون زنان مجلس دهم آغاز فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) را خدمت عموم ملت شریف ایران تبریک عرض می‌نماید. این فراکسیون بر این باور است که زنان ایران اسلامی بر رسالت خود، آگاهی و وقوف کامل داشته و باید هوشمندانه در راستای اعتلای مقام و منزلت  تک تک افراد جامعه خود و از جمله زنان در مسیر توسعه متوازن، پایدار و همه جانبه تلاش نماید.

همچنین، این فراکسیون براین باور است که زنان ایران اسلامی دوش به دوش مردان در پیروزی و تداوم  انقلاب بزرگ اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامـی نقش بی نظیر خود را به خوبی ایفا کردند. آنها قادرند در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی نقش آفرینی کنند و تاکنون نیز هرچند با وجود فرصت های اندک، این امر مهم را به اثبات رسانیده‌اند. با این وجود، زنان تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله زیادی داشته و از این رو این فراکسیون برای تعالی جایگاه زنان تلاش می نماید.

 بدون شک دستیابی به جایگاه واقعی و در خور شان و منزلت زن و نیز در شان نظام اسلامی با همدلی و همراهی مردان جامعه که پرورش یافته دامان زنان و مادران عفیف خود هستند، امکانپذیر است. فراکسیون زنان مجلس دهم  باور دارد که بایستی تمام تلاش خود را در این راستا بکار ببندد. این فراکسیون در کنار وظایف قانونگذاری و نظارت، نهایت توان خود را برای ارتقا منزلت و جایگاه زن ایرانی بکار می بندد. این امر مهم فقط با همت و حضور همه فرهیختگان حوزه زنان و یاری همه مردان متعهد به اینده کشور عزیزمان ایران میسر است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر