کد خبر: 135856
A

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه از کمپین ۲۱ تیر/ هشتگ ایرانِ عفیف هشتگ حجاب بی حجاب را شکست داد

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه و حامی دولت ابراهیم رئیسی مدعی شد: هشتگ ایران عفیف نیز در برابر هشتگ حجاب بی‌ حجاب طی دو روز گذشته بالا آمده و در فضای توییتر رشد کرد. با وجود آنکه هیچ تبلیغ خاصی در خصوص این هشتگ انجام نشده است تا لحظه انتشار این گزارش بیش از ۷۶۰۰ توییت با این هشتگ منتشر شده است.

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه از کمپین ۲۱ تیر/ هشتگ ایرانِ عفیف هشتگ حجاب بی حجاب را شکست داد

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه درباره کمپین حجاب بی حجاب با انتشار گزارشی تحت عنوان "هشتگ حجاب بی حجاب چگونه رشد کرد؟" نوشت: هشتگ ایران عفیف نیز در برابر هشتگ حجاب بی‌ حجاب طی دو روز گذشته بالا آمده و در فضای توییتر رشد کرد. با وجود آنکه هیچ تبلیغ خاصی در خصوص این هشتگ انجام نشده است تا لحظه انتشار این گزارش بیش از ۷۶۰۰ توییت با این هشتگ منتشر شده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارگارن رسانه ای سپاه اضافه کرد: هرچند جریان ضدانقلاب به دنبال موج سازی رسانه‌ای حول حجاب بی حجاب بود اما نتیجه اکانت‌سازی‌های فیک و هزینه‌های هنگفت در این ماجرا عایدی جز چند کلیپ از برداشتن مخفیانه حجاب توسط چند زن که توسط رسانه‌های مختلف این جریان بازنشر شد نبود. کلیپ‌هایی که بعضاً مورد تمسخر فعالان فضای مجازی هم قرار گرفت. یک نمونه از این موارد را در زیر ملاحظه کنید:

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر