کد خبر: 135869
A

روش های مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به گرجستان امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است زیرا هزینه های زندگی در این کشور کمتر است. علاوه بر این در کشور گرجستان می توان به راحتی سرمایه گذاری کرد و دولت گرجستان از افرادی که تمایل دارند در این کشور سرمایه گذاری کنند پشتیبانی می کند.

روش های مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری

دیده بان ایران- مهاجرت به گرجستان امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است زیرا هزینه های زندگی در این کشور کمتر است. علاوه بر این در کشور گرجستان می توان به راحتی سرمایه گذاری کرد و دولت گرجستان از افرادی که تمایل دارند در این کشور سرمایه گذاری کنند پشتیبانی می کند.  یکی از روش ها برای مهاجرت به گرجستان سرمایه گذاری است. با انجام سرمایه گذاری در این کشور می توان اقامت دائم یا کوتاه مدت را گرفت. شایان ذکر است با توجه به اینکه گرجستان برای سرمایه گذاری کشوری مناسب است به همین دلیل توجه اغلب ایرانیان را به سمت خود جلب کرده است.

 

aaaaaa

مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری

 

برنامه های سرمایه گذاری برای مهاجرین گرجستان

برنامه های سرمایه گذاری در کشور گرجستان به دو برنامه اصلی تقسیم بندی می شوند :

  1. برنامه اقامت بلند مدت یا دائم ( سرمایه گذار ) :

برای اینکه مهاجرین کشور گرجستان بتوانند اقامت دائم این کشور را بگیرند باید حداقل میزان سرمایه گذاری آن ها حدود 122000 دلار باشد. مدت زمان اقامت دائمی در گرجستان نامحدود است. شما می توانید در بخش های اقتصادی مختلف کشور گرجستان سرمایه گذاری کنید. بخش های اقتصادی این کشور شامل خرید ملک، خرید سهام و ... می شود. مدت زمان رسیدگی دولت گرجستان به درخواست اقامت دائم 10 روز است.

 

  1. برنامه اقامت کوتاه مدت ( ملاکان املاک ) :

برای اخذ اقامت کوتاه مدت در این کشور حداقل میزان سرمایه گذاری حدود 35000 دلار است. مدت زمان اقامت کوتاه مدت در گرجستان یک سال اعتبار دارد. شایان ذکر است که مدت زمان اقامت کوتاه یا موقت را می توان به مدت 5 سال دیگر تمدید نمود. مدت زمان رسیدگی دولت گرجستان به درخواست اقامت موقت 30 روز است.

zz

روش های مهاجرت به کشور گرجستان

 

مهم ترین روش های سرمایه گذاری در کشور گرجستان

افرادی که متقاضی مهاجرت به گرجستان هستند می توانند در موارد زیر سرمایه گذاری کنند :

  1. ثبت شرکت :

افرادی که توانایی مالی خوبی دارند می توانند با ثبت شرکت در کشور گرجستان اقامت این کشور را بگیرند.

مراحل ثبت شرکت در کشور گرجستان عبارتند از :

  1. متقاضی مهاجرت به گرجستان برای ثبت کردن شرکت باید ابتدا مکان مناسبی را فراهم نماید.
  2. طرح تجاری و اقتصادی که متقاضیان ارائه می دهند باید دارای یک توجیه اقتصادی مناسب باشد.
  3. متقاضیان ثبت شرکت می توانند به راحتی مجوز اقامت گرجستان را برای خود، فرزندان زیر 18 سال و همسرشان بگیرند.

 

  1. خرید ملک :

از طریق خرید ملک می توان اقامت کشور گرجستان را گرفت. خرید ملک یکی از مناسب ترین روش ها برای ایجاد سرمایه گذاری در این کشور است. افرادی که متقاضی مهاجرت به گرجستان هستند می توانند با خرید ملک و خانه مجوز اقامت در این کشور را به صورت یک ساله بگیرند و مجوز خود را هر ساله تمدید نمایند. مهاجرینی که از طریق خرید ملک توانسته اند اقامت موقتی گرجستان را بگیرند می توانند بعد از گذشت 5 سال برای اخذ اقامت دائم در گرجستان اقدام کنند.  قیمت خرید ملک در گرجستان متفاوت است. اگر شما تمایل دارید در پایتخت کشور گرجستان ملکی را خریداری یا اجاره کنید باید هزینه زیادی را بپردازید.

ccccccccccccccccc

روش های مهاجرت به گرجستان

  1. خریداری اوراق قرضه :

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در کشور گرجستان خرید اوراق قرضه دولتی است. برای خریداری اوراق قرضه متقاضیان باید سرمایه خود را به گرجستان منتقل کنند. بعد از انتقال سرمایه می توان نسبت نسبت به خرید اوراق قرضه اقدام کرد.  طبق قانون مهاجرت به گرجستان ، متقاضیان می توانند بعد از گذشت یک سال از اقامت کوتاه مدت درخواست اخذ پاسپورت گرجستان را بدهند. برای گرفتن پاسپورت متقاضی باید مسلط به زبان گرجی باشد و اطلاعات او درباره تاریخ و جغرافیای کشور گرجستان به صورت کامل باشد. کشور گرجستان یکی از بزرگ ترین کشورهای سرمایه پذیر اروپا به شمار می رود. در بخش های مختلف این کشور مهاجرین می توانند به راحتی سرمایه گذاری کنند.

برخی از مهم ترین فرصت های سرمایه گذاری در کشور گرجستان عبارتند از :

  1. ساخت هتل
  2. گردشگری
  3. ارز دیجیتال
  4. ساخت و ساز در کشور گرجستان
  5. کشاورزی
  6. دامپروری

aa

سرمایه گذاری در کشور گرجستان

سخن پایانی :

در این مطلب با روش های مهاجرت به کشور گرجستان از طریق سرمایه گذاری آشنا شدید. امیدواریم با مطالعه این مطلب توانسته باشید اطلاعات لازم را در زمینه ایجاد سرمایه گذاری در کشور گرجستان بدست آورده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هلدینگ تامارا مراجعه نمایید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر