کد خبر: 135919
A

کوهپایه‌ زاده وکیل دادگستری:به میلاد حاتمی تخفیف داده شده است

رسول کوهپایه زاده وکیل میلاد حاتمی می‌گوید: با عنایت به همکاری گسترده موکل در مرحله تحقیقات با ضابطان و بازپرس پرونده کیفرخواست علی‌رغم توجه اتهام فساد فی الارض به حاتمی، موکل را مستحق تخفیف و تعلیق در مجازات دانسته است.

کوهپایه‌ زاده وکیل دادگستری:به میلاد حاتمی تخفیف داده شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رسول کوهپایه زاده، وکیل میلاد حاتمی درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش به منیبان گفت: کیفرخواست میلاد حاتمی به اتهام فساد فی الارض از طرف دادسرای امنیت صادر و پرونده جهت رسیدگی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارجاع شده است.

وی افزود: نکته بسیار قابل توجه آنکه، با عنایت به همکاری گسترده موکل در مرحله تحقیقات با ضابطان و بازپرس پرونده کیفرخواست علی‌رغم توجه اتهام افساد فی الارض به حاتمی، موکل را مستحق تخفیف و تعلیق در مجازات دانسته است.

 کوهپایه زاده در توضیح چگونگی اعمال تخفیف در مجازات میلادحاتمی تصریح کرد: براساس قوانین و مقرارت موضوعه و اصول دادرسی عادلانه کیفری چنانچه متهم در جریان تحقیقات اقداماتی انجام دهد که مطابق قوانین و مقررات شایسته تخفیف در مجازات باشد، این موضوع مورد نظر مرجع قضایی قرار خواهد گرفت. خوشبختانه نهایتاً کیفرخواست علی‌رغم توجه اتهام سنگین فساد فی الارض در پایان، موکل را مستحق تخفیف و تعلیق در مجازات دانسته است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر