کد خبر: 135964
A

نوش آبادی: جمهوری اسلامی باید از مردم کمک بگیرید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: توانمند شدن و بی نیاز شدن برای ما لازم است. کشوری هستیم که ظرفیت های زیادی در همه بخش ها داریم. اگر از مردم کمک بگیریم و ظرفیت های اقتصادی و تجاری مان را فعال کنیم، آنها در توطئه هایشان به جایی نمی رسند

نوش آبادی: جمهوری اسلامی باید از مردم کمک بگیرید

به گزارش دیده بان ایران، حسین نوش آبادی با اشاره به تحریم های نفتی جدید آمریکا علیه ایران گفت: آمریکایی ها زبان منطق و مذاکره را نمی فهمند. اعتقادی به این ندارند که برای احقاق حقوق مردم کار کنند و در واقع نظام سلطه و استکباری ذات اش همین است تا آنجایی که می توانند می خواهند کشورها را تضعیف کنند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شعار گفت و گو و مذاکره می دهند اما در عمل هیچ التزام و اعتقادی به مذاکره و نتایج آن ندارند، نمونه آن برجام است که یک طرفه از آن خارج شدند و باعث شدند منافعی از این توافق نامه عاید کشورمان نشود. در حال حاضر نیز ادعا می کنند که علاقه مند به حل مشکلات هستند اما از آن طرف ما را تحریم می کنند و با سفرهای پر حاشیه به منطقه سعی می کنند کشورها را علیه ما بسیج کنند.

 

وی تصریح کرد: ما در این نظامی که در بین الملل حاکم است و نظام سلطه و قدرت و زورگویی است باید خودمان را قوی کنیم. توانمند شدن و بی نیاز شدن برای ما لازم است. کشوری هستیم که ظرفیت های زیادی در همه بخش ها داریم. اگر از مردم کمک بگیریم و ظرفیت های اقتصادی و تجاری مان را فعال کنیم، آنها در توطئه هایشان به جایی نمی رسند.

 

نوش آبادی خاطرنشان کرد: آنها با این فکر که ایران ضعیف است و کاری نمی تواند انجام دهد سعی در تضعیف ما دارند، ما باید قدرت مان را در حوزه بازدارندگی و دفاعی بیشتر کنیم.

منبع: شبستان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر