کد خبر: 135979
A

مزایای خرید آنلاین مواد و لوازم دندانپزشکی و بررسی انواع آمالگام و آمالکپ

دندانپزشکی یکی از مهم‌ترین درمان‌هایی است که در آن لوازم و مواد استفاده شده از اهمیت بالایی برخوردار است. این درمان که نیاز به محصولات به روز دارد، معمولا با هزینه‌های بسیاری روبه‌رو است. غیر از هزینه‌ها، داشتن برندهای معتبر و استفاده از جنس‌های کاملا اصل، موضوع دیگری است که در این بین اهمیت می‌یابد.

مزایای خرید آنلاین مواد و لوازم دندانپزشکی و بررسی انواع آمالگام و آمالکپ

دیده بان ایران- دندانپزشکی یکی از مهم‌ترین درمان‌هایی است که در آن لوازم و مواد استفاده شده از اهمیت بالایی برخوردار است. این درمان که نیاز به محصولات به روز دارد، معمولا با هزینه‌های بسیاری روبه‌رو است. غیر از هزینه‌ها، داشتن برندهای معتبر و استفاده از جنس‌های کاملا اصل، موضوع دیگری است که در این بین اهمیت می‌یابد.

در طی گران شدن تمامی لوازم بهداشتی و پزشکی، خرید مواد دندانپزشکی و خرید لوازم دندانپزشکی نیز از هزینه بالایی برخوردار هستند. از همین رو  لازم است تا نسبت به خرید خود، توجه و دقت لازم را داشته باشید. کافه دنتیست cafedentist  به عنوان یک مجموعه معتبر شرایطی را در خرید برای شما فراهم می‌کند که بتوانید با اطمینان خرید نمایید.

در این مقاله قرار است تا توضیحات کاملی در رابطه با یکی از پرمصرف ترین و مهم ترین مواد دندانپزشکی یعنی آمالگام و آمالکپ داده شود.

5

 

مشخصات آمالگام و آمالکپ دندانپزشکی

این ماده دندانپزشکی به رنگ نقره ای می باشد که توسط دندانپزشک در کلینیک تخصصی دندانپزشکی برای پرکردن دندان هایی که پوسیده اند، بعد از تراش و برداشتن پوسیدگی استفاده می‌شود.

این ماده، ترکیبی از نقره، قلع و مس می باشد به همراه جیوه که یک ماده اولیه در ۱۵۰ سال اخیر بوده ، استفاده می شود. منظور از آمالگام اغلب پرکردگی نقره ای رنگ دندان است.

ایمنی جیوه در این ماده موضوع مورد بحث و مهمی در بین دندانپزشکان شده است. چون یک ماده سمی است و روی بسیاری از اندام های بدن از جمله کلیه، مغز و جاهای دیگر تاثیر می گذارد.

بسته های آمالکپ در انواع مختلفی تولید می شوند ولی معمولا بسته های پرطرفدار در بازار، بسته های پنجاه عددی می باشند و رایج ترین نوع این محصول همان بسته پنجاه عددی است به همین ترتیب بسیاری از مردم این محصول را با نام آمالکپ کپسولی پنجاه عددی می شناسند.

 

 

 

انواع مختلف آمالکپ

این محصولات در انواع مختلفی از کپسول ها تولید می‌شود. این محصول که از تخلخل چند فلز که بیشترین درصد آن را نقره تشکیل می دهد به صورت پودر ساخته می شود، این پودر که خود شامل نقره و دیگر آلیاژ موجود در آن است را در کپسول هایی قرار می دهند.

 

بدین ترتیب انواع مختلف آمالکپ موارد زیر هستند و جهت  خرید آمالگام از فروشگاه کافه دنتیست به صورت آنلاین و با تخفیف های ویژه، از وبسایت cafedentist.com دیدن فرمایید.

  •  آمالکپ ( آمالگام کپسولی ) 1 واحدی

  • آمالکپ ( آمالگام کپسولی ) 2 واحدی

  • آمالکپ ( آمالگام کپسولی ) 3 واحدی

  • آمالکپ ( آمالگام کپسولی ) 5 واحدی

 

6

خرید محصولات دندانپزشکی در تمام شهرهای ایران

یکی از بهترین مزایای همراهی با کافه دنتیست امکان خرید از سایت این مجموعه است. سایت cafedentist.com مانند سایت های thedentistshop.com و dentalaaka.com شرایطی را فراهم کرده است تا به صورت آنلاین امکان خرید خود را به سادگی و راحتی تمام داشته باشید. در صورتی که به دنبال خرید از مجموعه هستید و می‌خواهید آن را به صورت آنلاین داشته باشید، می‌توانید با ورود به سایت‌  خرید خود را با دقت به ثبت برسانید.

به این ترتیب بدون نیاز به حضور در شهر تهران و از تمامی شهرهای ایران می‌توانید جهت خرید مواد و لوازم دندانپزشکی از فروشگاه  کافه دنتیست  بهره و استفاده کافی را ببرید. ضمن اینکه در زمان خود نیز صرفه‌جویی کرده و تنها با استفاده از سیستم و حضور در سایت، نتیجه مورد نظر خود را رقم می‌زنید. در نهایت نیز، چند روز پس از ثبت سفارش خود، محصول را به صورت پستی تحویل خواهید گرفت.

از دیگر مزایای خرید از این مجموعه می‌توان به زمان عدم موجودی اشاره کرد. کالاهایی که در لحظه خرید شما در سایت موجود نیستند، با پیگیری کارشناسان مجموعه و با برقراری ارتباط با شرکت در واتس‌آپ قابل خرید خواهند بود. کارشناسان مجموعه بلافاصله پس از پیگیری، به نتیجه رسیدن و به محض تهیه کالا با شما تماس خواهند گرفت و موجود شدن کالا را در واتس‌آپ به شما اطلاع می‌دهند. به این ترتیب می‌توانید از محصولات مورد نیاز خود بهره‌مند شده و استفاده لازم را ببرید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‌ سفارش خود را در سایت  ثبت کنید و خرید خوبی را برای خود رقم بزنید.

 

7

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر