کد خبر: 136398
A

امام جمعه کاشان: افرادی که اقدامات پلیس امنیت را زیر سوال می‌برند، بصیرت ندارند

سید سعید حسینی امام جمعه کاشان با بیان اینکه تمام نهادها و دستگاه‌ها از پلیس حمایت کنند، گفت: افرادی که اقدامات پلیس امنیت را زیر سوال می‌برند بصیرت ندارند. او گفت: در همین بازار کاشان البسه‌ای را از سطح بازار جمع کردند که نماد شیطان‌پرستی داشت در حالی که بسیاری از افراد از این نماد‌ها اطلاعاتی ندارند

امام جمعه کاشان: افرادی که اقدامات پلیس امنیت را زیر سوال می‌برند، بصیرت ندارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در خطب‌های این هفته نماز جمعه کاشان، ضمن اشاره به ادعیه صحیفه سجادیه اظهار داشت: سالروز شهادت میثم طمار و روز بسیج مداحان از جمله مناسبت‌ها است.

وی ضمن اشاره به اعیاد غدیر و قربان افزود: ۲۴ ذی‌الحجه دو مناسبت مهم دارد که اولین آن روز مباهله است که درس‌های زیادی در این واقعه وجود دارد و مناسبت دیگر انگشتر بخشیدن حضرت علی (ع) به نیازمند در حین نماز خواندن بود.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به بازدید از سرای سالمندان گلابچی شهرستان کاشان ابراز داشت: برخی مددجویان بی‌سرپرست و برخی دیگر بدسرپرست بودند؛ وارثان والدین بدسرپرست خسر الدنیا و الاخره هستند و گمان نکنند که سود می‌کنند.

وی ضمن اشاره به هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی سرای سالمندان گفت: بخشی از این هزینه توسط بهزیستی تامین می‌شود، اما برای دیگر هزینه‌ها نیازمند کمک خیران هستند و از این رو از هیئات مذهبی درخواست داریم تا به این مجموعه حتی به اندازه یک وعده غذایی مددجویان شده، کمک کنند.

حسینی با بیان اینکه افرادی که اقدامات پلیس امنیت را زیر سوال می‌برند، بصیرت ندارند، تصریح کرد: در همین بازار کاشان البسه‌ای را از سطح بازار جمع کردند که نماد شیطان‌پرستی داشت در حالی که بسیاری از افراد از این نماد‌ها اطلاعاتی ندارند.

وی با بیان اینکه اصناف، ادارات، نهاد‌ها و تمام دستگاه‌ها باید پلیس را حمایت کنند، تاکید کرد: نماز جمعه یک نهاد است به نحوی که نهاد یک مرکز مردمی، انقلابی و جهادی است و از سوی دیگر نهاد نماز جمعه یک نهاد رحمانی است.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به دیدار پوتین و اردوغان با رهبر معظم انقلاب افزود: اگر جلوی ناتو در اوکراین گرفته نمی‌شد هیچ حد و مرزی برای آنان قائل نمی‌شد و باید دلار نیز از معاملات خارج شود و خطاب به رئیس جمهور ترکیه اعلام کردند امنیت سوریه امنیت ترکیه است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر