کد خبر: 136517
A

یوسفیلان ملا: ابراهیم رئیسی وزرایی را انتخاب نکرده که با او بــدوند

نماینده پیشین مجلس مدعی شد: «با این وجود دولت توفیقات چندانی نداشت. عوامل بیرونی از جمله عدم احیای برجام یا عدم تصویب fatf سبب شد که نارسایی‌هایی داشته باشیم. این شرایط ناشی از کم کاری یا نداشتن برنامه نیست. با این حال عدم انسجام در دولت که امر واضحی است ، اثر گذار بود و آقای رئیسی وزرایی را نیاورد که با او بدوند.»

یوسفیلان ملا: ابراهیم رئیسی وزرایی را انتخاب نکرده که با او بــدوند

به گزارش دیده بان ایران؛ دولت سیزدهم تقریبا یک ساله شده است و به همین خاطر مدام در معرض ارزیابی است. به خصوص که مشکلات اقتصادی و معیشتی آنطور که وعده داده می‌شد حل نشده است. 

عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده پیشین مجلس از جمله افرادی است به این یک سال اداره امور در دولت رئیسی نمره قبولی می‌دهد. او در گفت‌وگو با ساین نزدیک به قالیباف گفت: «دولت در مسیری که گفته اقدام کرده است اما شریط گاهی مناسب نبوده است. در مساله مقابله با کرونا اگرچه که مقدمات در دولت قبل فراهم شده بود، اما این دولت پیگیر شد و خوب عمل کرد.»

وی افزود: «در عین حال دولت به نحوی عمل کرد که بستر برای فساد آماده نبود. اگرچه در بحث جهاد کشاورزی مسائلی گفته شد اما به واقع در این زمینه مثل قبل نبود.»

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: «دولت تلاش خود را کرد و حتی از برنامه هم پیش تر رفت . اما چون واقعا دولت یکپارچه نبود و برخی دستگاه ها با دولت همراهی نکرده اند، کارها مانده است».

یوسفیان ملا تاکید کرد: «حرکت دولت صادقانه بود. شاید هر دولت دیگری بود دست به حذف ارز 4200 تومانی نمی‌زد. خیلی جاها دولت مایل نبود که این اتفاقات رخ دهد و شرایط اینطور پیش رفت.»

وی همچنین گفت: «با این وجود دولت توفیقات چندانی نداشت. عوامل بیرونی از جمله عدم احیای برجام یا عدم تصویب fatf  سبب شد که نارسایی‌هایی داشته باشیم. این شرایط ناشی از کم کاری یا نداشتن برنامه نیست. با این حال عدم انسجام در دولت که امر واضحی است ، اثر گذار بود و آقای رئیسی وزرایی را نیاورد که با او بدوند.»

این نماینده پیشین مجلس در جمع‌بندی گفت: «دولت صادقی بود، دروغ کم گفت و مسائل را پیگیری کرد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر