کد خبر: 136566
A

معاون اجرایی ابراهیم رییسی: حجاب قانون است و باید اجرا شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: در هر حوزه‌ اجرایی امکان دارد یکسری رفتارهای سلیقه‌ای هم وجود داشته باشد این رفتارهای سلیقه‌ای اساسا مورد تائید دستگاه‌های متولی نیست.

معاون اجرایی ابراهیم رییسی: حجاب قانون است و باید اجرا شود

به گزارش دیده بان ایران؛ صولت مرتضوی درباره نظر دولت در خصوص مسئله حجاب که این روزها بیش از هر زمانی دیگری در کشور مورد بحث قرار گرفته است، گفت: مسئله حجاب یکی از ضروریات دین مبین اسلام است و خوشبختانه بانوان ایرانی و اسلامی ما ملتزم و علاقمند به مسئله حجاب هستند و آن حجابی که در چارچوب اسلامی است را جمع کثیری از این قشر جامعه یعنی اکثریت بانوان اجرا می‌کنند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه نگاه دولت به مسئله حجاب در چارچوب قانون است، عنوان کرد: قانون در تمام زمینه‌ها برای همه باید اجرا شود، در مسئله حجاب هم دولت معتقد است اگر چیزی قانون است باید در چارچوب‌های قانونی به آن پرداخته شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ وی درخصوص این‌که این روزها تصاویری از برخورد با زنان درباره مسئله حجاب منتشر می‌شود که خوشایند نیست، موضع دولت در قبال این رفتارها چیست، اظهار داشت: در هر حوزه‌ اجرایی امکان دارد یکسری رفتارهای سلیقه‌ای هم وجود داشته باشد این رفتارهای سلیقه‌ای اساسا مورد تائید دستگاه‌های متولی نیست.

مرتضوی تاکید کرد: امکان دارد مثلا انسان‌ها با یک موضوعی مواجه شوند و در مقام اجرا سلیقه را اعمال کنند، سلیقه ملاک نیست اصل اجرای قانون است. 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر